תקשורת ומדיה

הסכסוך הבלתי נגמר בתוך התקשורת החרדית: פעילי 'הפלס' טוענים כי הוטרדו גם כן

פרקליטו של אברהם טריגר, עו"ד אביגדור פלדמן הגיש תלונה לראש מדור תלונות להב 433: "גם אנשי הפלס הוטרדו ואף אויימו ברצח, אך התלונות לא טופלו"
אלכסנדר כץ | 
משרדי עיתון הפלס בירושלים (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ))
אחרי שעשרות מפעילי עיתון הפלס נעצרו בחשד להטרדת בכירים בחברות מסחריות ואנשי פרסום, בעיתון טוענים כי הם עצמם סובלים מהטרדות. במכתב ששלח עו"ד אביגדור פלדמן, פרקליטו של מי שנחשב לאחראי להטרדות אברהם טריגר, לראש מדור תביעות ביחידת להב 433, נכתב כי מאז חודש יולי 2014, סובלים מאות אנשים מהטרדות, מפעם לפעם באמצעות הקמת מערכת ממוחשבת שמבצעת התקשרויות וניתוקים ללא הפסקה לכל אורך היום, כאשר חלק מההטרדות בוצעו כלפי עובדי 'הפלס' או מנויים שלו, וחלק נעשו לגורמים אחרים, תוך ניסיון התחזות כאילו מדובר במטרידים השייכים לאנשי 'הפלס'.
לאחר מעצרם של יותר מ-20 מפעילי העיתון, הוחלט להעמיד לדין את טריגר ועוד 17 חשודים נוספים, בחשד להפעלת "טרור טלפוני". במכתב ששלח אתמול עו"ד פלדמן, הוא מלין על אכיפה סלקטיבית, כשלדבריו בעוד התלונות נגד אנשי יתד נאמן לא נלקחו ברצינות ולא טופלו, "הרי שבעינינו של מרשי המשטרה והתביעה נקטה יד קשה ובאופן בהול ונמרץ הגישה כתבי אישום, כאשר בעוד החשודים נעצרו ונחקרו במשטרה כבר קיבלו הזמנה מראש להגיע לדיון הקראת כתב אישום בבית משפט".
במכתב טוען עו"ד פלדמן כי מאז הקמת 'הפלס' לפני כמעט 3 שנים. אנשי 'יתד נאמן' עשו הכל על מנת "לחסל" את העיתון החדש "באמצעים של איומים, אלימות, הטרדות, סילוק ממוסדות לימוד, פיטורין ממקומות עבודה, העברת רשימות שחורות של מינויי וקוראי הפלס בכדי לעודד התנכלות לאלה, גניבת עיתוני 'הפלס' מתיבות דואר ושכנוע חברות ומשרדי פרסום במשק שלא לפרס שום מודעה בעיתון הפלס - חרם מודעות".
מהמכתב עולה כי מאז יולי 2014 סובלים לכאורה מאות מאנשי הפלס מגל של הטרדות באמצעות הקמת מערכת ממוחשבת שמבצעת התקשרויות וניתוקים ללא הפסקה לכל אורך היום והלילה, מדי דקה. "מערך התקשרויות המצלצל ומתנתק ללא הרף, יומם ולילה, בביתו של אדם, ללא כל תכלית ומטרה של ניהול שיחה כלשהי, מיועד אך ורק למטרות הטרדה לשמה", כתב פלדמן, שצירף למכתבו 13 תלונות מפורטות שהוגשו על ידי אוהדי הפלס במהלך יולי 2014 בתחנות משטרה בירושלים, בית שמש, יו"ש ובמרכז, על הטרדה באמצעות מתקן בזק.
עו"ד פלדמן הזכיר במכתבו כי בעבר הגיש עורך הפלס הרב נתן זאב גרוסמן תלונה על שיחת טלפון מאיימת שקיבל לביתו שכללה איומים ברצח. בהמשך נסגר התיק ולדברי פלדמן, רק לאחר פניות חוזרות ונשנות נפתח התיק מחדש, ורק לאחר תקופה ארוכה נעצר חשוד באיומים, אולם לא ידוע בשלב זה מה עלה בגורלו של תיק החקירה בנושא.
מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה