תקשורת ומדיה

TheMarker חשף את הראיון הגנוז של מני נפתלי; ערוץ 10 איים בתביעה, הסרטון הוסר

שבועיים לאחר גניזת הראיון של נפתלי עם שי שטרן, פרסם אתר TheMarker את סרטון הראיון המלא. עורך TheMarker: "הסרטון הוסר עקב מגבלת זכויות יוצרים"
אלכסנדר כץ | 
ההפניה לאייטם עם ראיון הווידאו של מני נפתלי מתראיין לשי שטרן (צילום צילום מסך: דף הפייסבוק של TheMarker)
הראיון הגנוז של מני נפתלי לשי שטרן, שנחשף באתר TheMarker, הוסר בשל איום בתביעה מצידו של ערוץ 10 - כך נודע לאייס. מלבד הווידאו עצמו, שהזכויות לקטע זה שייכות לערוץ 10, הרי שהטקסט עצמו הוסר גם כן.
ניסיון לגלוש לכתבה מגוגל, נפנה לדף שגיאה 404 בו כתוב כי "הדף שחיפשתם אינו קיים במערכת" ואולם בדף הפייסבוק של העיתון הכלכלי לא הסירו את ההפניה לכתבה, אולם גם היא מפנה לדף שגיאה.
לפני שבועיים חשף TheMarker כי הראיון של נפתלי אצל שי שטרן בתכנית שי בשידור, נגנז יום לפני שידורו למרות שכבר שודרו פרומואים לתכנית. באייטם נרמז כי סיבה אפשרית לגניזת הראיון הייתה לחצים שהופעלו מצד לשכת ראש הממשלה, או החלטה מערכתית בערוץ להימנע מלהסתבך עם ראש הממשלה נתניהו, המשמש כשר תקשורת בתקופה עדינה זו עבור הערוץ.
ביום שלישי לפני שבועיים צולם הראיון של שטרן עם נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה נתניהו, שעומד במרכזה של תביעה בנימין נתניהו ומשרד ראש הממשלה, ותביעת נגד מצידה של אשת ראש הממשלה. ואולם, יום שלפני מועד שידור התכנית קיבל נפתלי הודעת SMS מעורכת משנה בתכנית שציינה כי "התגובות באולפן לא היו טובות, החלטנו להוציא את הכתבה כדי שאתה תצא יותר טוב ובשביל שנוכל לשדר אותה בהזדמנות אוהדת יותר. אני חושבת שבשביל שתקבל את החשיפה הראויה כדאי להתאפק עוד שבוע". בשיחה טלפונית עם אותה עובדת, היא חזרה בה על התחייבות זו. ל-TheMarker מסר ערוץ 10 כי "השינוי נעשה משיקולי עריכה".
לפני יומיים הטיל TheMarker פצצה כאשר פרסם את קטע הווידאו בו הראיון של שטרן עם נפתלי. בקטע בן 8:20 דקות דיבר נפתלי על סודות מבית ראש הממשלה, והתנהלותה של שרה נתניהו. קטע הווידאו היה ערוך, צורפו לו קטעי VTR נוספים, מוזיקה וכתוביות, ונראה שהוא היה מוכן כבר לשידור. ואולם, כעבור 24 שעות הסרטון הוסר, לאחר שמשרד עורכי הדין פישר בכר שלח בשם ערוץ 10 מכתב איום בתביעה.
בערוץ 10 סירבו להגיב, והפנו לתגובת TheMarker. עורך TheMarker סמי פרץ אמר לאייס: "הסרטון הוסר עקב מגבלת זכויות יוצרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה