תקשורת ומדיה

הדיילי מייל הבריטי מחזק את הקשר עם טאבולה הישראלית: ישקיע 3 מיליון דולר במוצר קידום חדש

אתר החדשות הבריטי Daily Mail נלחם על הצרכן האמריקאי וישקיע 3 מיליון דולר במוצר חדש של טאבולה הישראלית
גיא גלין | 
דיילי מייל (צילום צילום מסך דיילי מייל)
המגזין הבריטי Daily Mail הכריז השבוע כי ישקיע 3 מיליון דולר בשירות חדש של החברה הישראלית טאבולה לקידום תוכן. למעשה, Daily Mail עובד עם טאבולה כבר יותר משנה וכעת מחזק את הקשר עם החברה על מנת להגדיל את אחוזי חשיפת התוכן שלהם באזור אמריקה הצפונית.
בכתבה שפורסמה לאחרונה באתר ADWEEK, אמר מנכ"ל  השלוחה הצפון אמריקאית של ה-Daily Mail ג'ון סטיינברג, כי המהלך נועד לתת מענה לתחרות העולה מול מתחרות כגון פייסבוק בתחום שיווק תוכן ה-Native - פרסום תוכן שאינו מפריע לחווית הגלישה של המשתמש ואינו קוטע אותה בפרסומות נדחפות. הגישה של חברות כגון טאבולה ואאוטבריין מאפשרת התאמה חלקה לתוכן שהקורא נחשף אליו בצורת המלצה לקריאה נוספת. צורה זו יוצרת אמינות רבה יותר בהמלצות לקורא - דבר  אשר מוליד ערך מוסף עבורו.
טאבולה היא חברה ישראלית שהוקמה על ידי אדם סינגולדה ב-2007. בתחילת דרכה היא התמקדה בהמלצות צפייה לתכני וידאו ומשם עברה לשיווק תוכן טקסטואלי. בין אתרי התוכן הישראלים שנמנים עם ציבור לקוחותיה ניתן למצוא את nana 10 ואתר וואלה. בין לקוחותיה הגדולים של טאבולה בחו"ל נמנים כיום אתרי התוכן USA  Today, Business  insider ו- Fox sport.
תגיות טאבולה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה