תקשורת ומדיה

לאחר 3 שנים בוואלה: הכתב בירושלים יאיר אלטמן עובר לערוך בדסק ישראל היום

אלטמן מונה לעורך בכיר בדסק החדשות של 'ישראל היום', ויעזוב את וואלה בחודש הקרוב. באתר צפויים להתחיל לחפש מחליף שיאייש את התפקיד בירושלים
אלכסנדר כץ |  3
יאיר אלטמן במהלך עבודתו בוואלה (צילום מתוף הפייסבוק של יאיר אלטמן)
יאיר אלטמן, הכתב לענייני ירושלים בוואלה, עוזב את האתר. לאייס נודע כי אלטמן מונה לעורך בכיר בדסק החדשות של ישראל היום, והוא צפוי להתחיל לעבוד בעיתון בחודש יולי. היום הודיע אלטמן לראש מערכת החדשות בוואלה ברוך שי על עזיבתו. הערכה היא כי באתר יתחילו כעת לחפש אחר מחליף.
לאלטמן ניסיון של כ-10 שנים בעולם התקשורת. הוא החל במקומון באזור מודיעין, ומשם עבר לידיעות אחרונות שם כתב והיה תחקירן ב-24 שעות ובמגזינים אחרים של הקבוצה. בהמשך עבר לאתר הקבוצה ynet שם שימש במשך כשנתיים כתב שטחים וירושלים, ובחלק מהזמן אף היה כתב לענייני משטרה. לפני כ-3 שנים הצטרף לוואלה, כשבאתר החלו לפתח את מערכת החדשות בניסיון להתחרות עם ynet.
מישראל היום טרם התקבלה תגובה. יאיר אלטמן אישר את הפרטים לאייס, ביקש להודות לאנשי וואלה אבירם אלעד, ברוך שי ומיכל קלין על העבודה עמם ולעורך ישראל היום ולעמוס רגב על "האמון שניתן בי".
אלטמן הוסיך עוד כי "לאחר 10 שנים ככתב שטח בכלי התקשורת המובילים בארץ החלטתי לעשות שינוי ולעבור מהשטח אל הדסק. וואלה היה עבורי לא רק מקום עבודה אלא גם בית חם שתמך בי בתקופות קשות. בעבודת השטח, בשידורים חיים לאולפן מזירות אירועים, באירועים פליליים, מלחמות ופיגועים, וואלה עיצב אותי כעיתונאי במערכת חדשות מובילה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מונה לעורך בכיר?? חחח
    חן 06/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתחיל קודם כל כעורך, אחר כך יהפוך את עצמו לבכיר.
    סגור
  • 2.
    אתם בסך הכול נחמדים שם באייס, אני מניח, אבל
    שם 06/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל ידיעה כה שולית מקבלת כזה קידום ומתהדרת ב"פרסום ראשון באדום זועק? קצת פרופורציות.
    סגור
  • 1.
    אחלה בן אדם י"ה יהנו ממנו (ל"ת)
    שמואלי 06/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור