תקשורת ומדיה

עוד שת"פ בתקשורת המוטורית: ערוץ רכב חדש ב-NRG בשיתוף אתר הרכב TheCar

TheCar, אתר עצמאי שמופעל על ידי כתביו, ישמש כערוץ הרכב של NRG, אולם בניגוד לשת"פ בין mako ל'אוטו', הוא ימשיך לפעול גם כאתר עצמאי
אלכסנדר כץ | 
ערוץ הרכב של NRG (צילום צילום מסך)
אתר NRG ואתר The Car החלו לשתף פעולה בשבוע שעבר, כאשר האתר המוטורי ישמש כערוץ הרכב של NRG. כתבים TheCar יסקרו את תחום הרכב והתחבורה בערוץ שיוקדש לנושא. ואולם, The Car ימשיך גם לעבוד כאתר נפרד.
TheCar מתמחה בכתיבה עיתונאית בתחום הרכב והתחבורה, ומופעל על-ידי קבוצת עיתונאי רכב ותיקים ומוכרים, בהם בני ברק, שחר הזלקורן, דובי זכאי, גיל מלמד ויואל שוורץ. קבוצת הכתבים מפעילה עצמאית את האתר, כאשר מאחוריהם לא עומד מו”ל כלשהו או כל גוף שעשוי לדבריהם להשפיע על אופי הפעילות של האתר או על תכניו.
לדברי עורך אתר NRG, אלעד טנא, "אנו שמחים להמשיך ולהציע לקוראינו את אתר החדשות המקצועי, המעודכן והמגוון, ועכשיו - יחד עם הכתבים והעורכים המקצועיים של TheCar, שיתרמו מניסיונם, יסקרו ויכתבו בנושא רכב ותחבורה. זה הוא שיתוף פעולה שמהווה תוספת משמעותית לתוכן המקצועי באתר וחותמת איכות נוספת ל-NRG".
אגב, לפני כמעט שנה יצא לפועל שיתוף פעולה דומה בין mako לבין מגזין הרכב אוטו, כאשר המגזין המוטורי מפעיל את מדור הרכב של האתר, ולמעשה השתלב בו בצורה מוחלטת, בניגוד ל- The Car. אוטו גם המשיך להפעיל את מדור הרכב של ישראל היום ומשתף פעולה עם מספר מקומונים ברחבי הארץ.
תגיות NRG | TheCar
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה