תקשורת ומדיה

TGI ראשון לאחר הבחירות: האם הנוק-אאוט של ביבי השפיע על מלחמות העיתונים?

סקר TGI הבוחן חשיפה לעיתונים ורדיו, צפוי להתפרסם ביום רביעי הבא, עם אופציה לעיכוב בכמה ימים. במוקד: ישראל היום נגד ידיעות, מעריב, יומוני הכלכלה ורשת ב' מול גל"צ
אלכסנדר כץ |  1
כולם נגד כולם (צילום ארכיון: אייס) (צילום צילום ארכיון: אייס)
סקר TGI צפוי להתפרסם על פי הערכות ביום רביעי הבא, והתעשייה נמצאת בדריכות שיא. בחברת קנטאר מדיה מחקרי TGI מקווים כי עד 22 ביולי תסתיים בדיקת הנתונים והם יופצו, אולם תאריך זה אינו סופי וכי יתכן עיכוב של עוד מספר ימים, עם תאריך יעד של 28 בחודש לכל היותר. 
במוקד הסקר, הראשון לאחר הבחירות לכנסת ה-20, יעמוד כרגיל המאבק בין ישראל היום לידיעות אחרונות. הניצחון החד-משמעי של ראש הממשלה נתניהו, כשמולו התייצבה בכל הכוח קבוצת ידיעות אחרונות והמו"ל נוני מוזס, נתן עוד דלק לעיתון הבית של נתניהו, ישראל היום, שהמשיך לתקוף את ידיעות ואנשיו.
לפני 2 חציונים נרשם הפרש השיא בין ישראל היום לידיעות, כאשר החשיפה לעיתון של שלדון אדלסון עמדה על כ-5.5%, אולם לפני חצי שנה ההפרש קטן במקצת לכדי 3.7% - 38.9% ל'ישראל הים' מול 35.2% ל'ידיעות אחרונות'. האם ההפרש ימשיך לקטון גם הפעם? האם מעריב יצליח להתרומם מנתון השפל אותו רשם ב-TGI הקודם - 2.9% ולקטוע 6 חציונים רצופים של ירידה? ומה יקרה עם הארץ וישראל פוסט, שהשפעת הקריסה של רשת מגה תורגש רק בסקר TGI הבא? גם גזרת עיתוני סוף השבוע והיומונים הכלכליים ימשיכו לספק עניין.
סקר TGI גם בוחן את החשיפה לתחנות הרדיו הארציות והאזוריות. בסקר האחרון רשת ב' וגל"צ התחזקו במקביל, וכך גם גלגלצ שממשיכה להיות התחנה המואזנת ביותר. באזוריות - האם תצליח תחנת רדיו ללא הספקה לבלום את הירידה והאם רדיוס תמשיך להתחזק? ומה יקרה בגזרת התחנות הדתיות והחרדיות?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הארץ מת מוות קליני, וחי רק מאינפוזיה גרמנית (ל"ת)
    חוקן עמוק 07/2015/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור