תקשורת ומדיה

רני, לידיעתך: שרון שפורר מונתה לעורכת מדור שוק ההון באתר TheMarker

באתר TheMarker החליטו לייסד פונקציה חדשה, שהייתה קיימת עד כה רק בפרינט. ואם הבנקאים והטייקונים חושבים שהיא תרד להם קצת מהגב, אז יש לנו בשורות לא משמחות
אלכסנדר כץ |  2
הכניסה למערכות הארץ ו-TheMarker (צילום אייס)
שרון שפורר מונתה לעורכת מדור שוק ההון באתר TheMarker – כך נודע לאייס. במקביל תמשיך שפורר לעסוק בנושאים בהם טיפלה עד כה, תחקירים בנושאי בנקים, שוק ההון ומיסים. עד כה לא היה עורך קבוע למדור באינטרנט, והוא טופל על ידי אסא ששון, לשעבר עורך שוק ההון בפרינט, ועמי גינזבורג – העורך הנוכחי של שוק ההון בעיתון. מינויה של שפורר הוא פונקציה חדשה באתר.
שפורר הגיעה לפני כעשור מאתר ביזפורטל ל-TheMarker והחלה לעבוד במדור שוק ההון ובנקים בפרינט. ב-2010 עברה להארץ והחלה לפרסם תחקירים, אולם לפני כשנה חזרה ל-TheMarker.
בשנים האחרונות חשפה את ההתנהלות בנמל אשדוד, בין היתר של יו"ר הוועד אלון חסן. לפני כשנה וחצי פרסמה תחקיר על רני רהב, ובין היתר חשפה הקלטת שיחה ביניהם, שהוביל את רהב להתנצל בפניה.
 
לפני שנתיים חשפה יחד עם גילי איזיקוביץ עדויות של כ-10 נשים שטענו כי הוטרדו מינית על ידי איש התקשורת עמנואל רוזן. באפריל השנה פרסמה כי הנשיא לשעבר שמעון פרס מקבל מבנק הפועלים 30 אלף דולר בחודש עבור קידום עסקי הבנק, פרסום שהוביל את פרס לוותר על ההסכם.
שפורר הפנתה לתגובת המערכת. את תגובתו של איתן אבריאל, עורך אתר TheMarker לא ניתן היה להשיג.   
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלופת העולם ביחצנות עצמית (ל"ת)
    כפר שמריהו 08/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    עכשיו כואב יותר לרן רהב..עצובה (ל"ת)
    דנה 08/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור