תקשורת ומדיה

להתראות שמעון, ביי ביי נוקיה: אוהד גרינוולד עוזב את וואלה ספורט לאחר 9 שנים

פרסום ראשון: גרינוולד סיקר את מכבי ת"א בכדורסל ולא עשה לה חיים קלים במיוחד. הוא גם השתתף בתכנית 'משחק מקדים' של וואלה, והיה ממפתחיה
אלכסנדר כץ |  5
אוהד גרינוולד (צילום אבישג שאר-ישוב, מקור ראשון-nrg)
אוהד גרינוולד עוזב את וואלה לאחר 9 שנים - כך נודע לאייס. גרינוולד סיקר לאורך השנים את מכבי תל אביב בכדורסל, שימש כפובליציסט וכפרשן ספורט ופרסם תחקירים על עולם הספורט הישראלי. את דרכו בוואלה החל ב-2006 עוד במהלך שירותו הצבאי.
לאורך השנים חשף את מאחורי הקלעים של "הקבוצה של המדינה", ובין היתר פרסם לראשונה את תקציבה השנתי המלא. הוא נחשב לכתב ופרשן ביקורתי ואגרסיבי כלפי הקבוצה, שזוכה תדיר לחיבוק מצד התקשורת הישראלית והכתבים המסקרים אותה. לאורך השנים נחשבו טוריו לפופולאריים ולמטוקבקים ביותר במדור הספורט. בשנת 2012 נבחר גרינוולד ל"עיתונאי הספורט של השנה" על ידי מקור ראשון.
במקביל, יצר גרינוולד יצר תכנים עבור וואלה ספורט והיה ממפתחי התכנית משחק מקדים שהאתר משדר, ומשמש כפאנליסט קבוע משנת 2013. בחודשים הקרובים צפוי לראות אור ספרו הראשון, בהוצאת כנרת-זמורה-ביתן-דביר. בנוסף, השנה הוא גם הוסמך לעריכת דין.
עורך וואלה ספורט חמי אוזן מסר לאייס: "הישגיו של אוהד גרינוולד הם אבן יסוד לבניין וואלה ספורט. מדובר באחד העיתונאים הכי טובים שהכרתי שלפני הכל הוא בן אדם לוייאלי, מסור וחברי. אין לי ספק שיצליח בכל אשר יבחר".
אוהד גרינוולד אישר את הפרטים בשיחה עם אייס, ומסר כי "אחרי כמעט 10 שנים מדהימות, הגיעה העת לאתגרים חדשים. וואלה תמיד תישאר בית עבורי. זה המקום בו גדלתי, פשוטו כמשמעו; מקום שהפך לחלק מהזהות שלי, כפי שאני מאמין שהפכתי לחלק מהזהות שלו. אני מודה לאבי משולם, יהורם דילמאני ולאודי הירש, שהעניקו לי את ההזדמנות הראשונה כבר בגיל 19; לגדי להב ולינון מגל; לדוד רוזנטל; ומעל כולם, לחמי אוזן - שבכל השנים האלה היה עבורי בוס, אבל קודם כל חבר. אני גאה בכל מה שיצרנו יחד ומתרגש לקראת העתיד לבוא".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה שקורה כשנותנים למישהו שלא מבין בספורט לעשות אייטם
    gri 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה שכותבים משפט אידיוטי כמו "ביי ביי נוקיה", להיכל שקוראים לו בכלל מנורה מבטחים, ושהאוהדים מעולם לא קראו לו בשם אחר מלבד יד אליהו
    סגור
  • 4.
    עצוב, באמת (ל"ת)
    הוא הגדול מכולם 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    הבלוג של גרינוולד זצ"ל
    ד. שמעון 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איפה ישנם עוד אנשים?
    סגור
  • 2.
    הפסד עצום למערכת וואלה, בטוח שיצליח בכל דרכיו (ל"ת)
    שמעון 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    עיתונאי הספורט הכי טוב שהיה כאן
    מבקר הפנים 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היחיד ללא פחד ומורא.
    סגור