תקשורת ומדיה

איחוד מערכות ידיעות ו-ynet תופס תאוצה: פרידסון תסקר משפט, בן-קימון - מתנחלים

לאחר 4 שנים במקור ראשון, תסקר פרידסון עבור ידיעות ו-ynet ביהמ"ש המחוזי והשלום בי-ם לצד מוניציפאלי. אלישע בן-קימון עוזב את 'ידיעות ירושלים' לאחר שנתיים
אלכסנדר כץ |  2
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
בקבוצת ידיעות אחרונות ממשיכים בבניית מערכת חדשות מאוחדת. לאייס נודע כי 2 כתבים חדשים יצטרפו ויכתבו עבור 2 המערכות - הפרינט של ידיעות ואתר ynet.
השניים הם אלישע בן קימון שיהיה כתב ידיעות ו-ynet לענייני מתנחלים במקומו של עקיבא נוביק, שסיקר את התחום עבור הפרינט, ועבר לערוץ 10. נוביק סיקר עד לפני כמה חודשים גם את הכנסת, ולתפקיד זה נכנס כעת עמיחי אתאלי עבור ידיעות אחרונות.
בן קימון שימש בשנתיים האחרונות כתב משפט במקומון ידיעות ירושלים. בשנה שעברה הוא זכה בפרס פראט בתחום התקשורת המקומית, עוד מהתקופה בה עבד בחדשות המקומיות.
יעל פרידסון תהיה כתבת המשפט והמוניציפאלית של 2 הגופים בירושלים, לאחר 4 שנים בעיתון מקור ראשון, שם כיסתה את אותם תחומים. פרידסון תחליף 2 כתבים שעוזבים, ותיקח על עצמה תחומים מכתבים אחרים. היא תסקר את בתי המשפט המחוזי והשלום בירושלים במקומם של אביאל מגניזי שעזב את ynet, ותלם יהב, שימשיך לסקר את בית המשפט העליון עבור העיתון והאתר. על המהלך לאחד את התחום, פורסם לראשונה באייס לפני כחודש.
בתחום המוניציפאלי בירושלים היא תחליף את רועי ינובסקי מ-ynet שפינה את התחום לטובת תחום הפלילים במקומו של ירון דורון, שפוטר מהעיתון. את אותה גזרה היא תכסה עבור העיתון עצמו, וזאת כדי לפנות לדני אדינו אבבה, שצפוי להתרכז בתחומי פנים, עליה וקליטה.
מינויים אלה הם חלק מסדרת שינויים שעוברת הקבוצה. מאידך, בקבוצה ממנים יותר ויותר כתבים שיכסו תחומים עבור 2 המערכות, כחלק מהאיחוד הצפוי גם בתחום התוכן, בשנה הקרובה.
לא ניתן היה להשיג את תגובת ידיעות אחרונות. תגובת ynet טרם התקבלה. אלישע בן קימון סירב להגיב. יעל פרידסון אישרה את הפרטים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "כנס חלומות ומציאות דיפלומטיים ואחרים בא"י-כתבתך+
    היי יעל פרדיסון 12/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב, בשעתו באפריל 2013 ,פירסמת ב"מקור ראשון" כתבתה על הדיפלומטיה האמריקנית בארץ שעודדה 150 שנה,התנחלויות יהודים. בכנס מחר באונ' ."א-נדון באקסטריטוריליות זן כזן עפ ירדן שתתחדש בקרוב לפי הסכם 1994 וכן-בתכניות "יהדות התורה" הדומה ובתקדים הסדר הודו-בנגלדש מיוני האחרון שלאחר המובלעות מ1947,תתמש באזרחות לבחירת המתיישבים-בדומה לבדיקת ראש הממשלה בתכנית בלגיה-הולנד המצוטטת ב"ידיעות"ואזכירנה בדברי. לשיקולך לבוא וגם לראות מפת"אמריקה-ארץ-אהותינו"ותלמידי מחקר היובדים בהדרכתי בשיטת מחקר חדשה שיוכלו לבחון לפיה ארכיון "ישן-חדש" הממויין כיום ואשר מביא 700 צילומים מהארץ והיושבים בה כולל כניסת צבא בריטי לעזה. בברכה, ד"ר רון ברטור נ.ב.ש לך מייל משלך להעברת הזמנה בצירוף המפה הנ"ל?
    סגור
  • 1.
    מי שימצא ידיעות בקיוסקים, יקבל פרס מהמערכת! (ל"ת)
    דניאלי בדסק 08/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור