תקשורת ומדיה

ובלי קשר לחוסר הוודאות ברשות השידור: הכתב הכלכלי של ערוץ 1 דודי נסים פורש

נסים עוזב את עולם התקשורת לטובת יזמות עסקית וחותם בכך 15 שנה כעיתונאי, ב-8 השנים האחרונות בערוץ 1. הוא חתם על הסכם פרישה מרצון מרשות השידור
אלכסנדר כץ |  3
דודי נסים (צילום מתוך דף הפייסבוק של דודי נסים)
דודי נסים, הכתב לענייני כלכלה של ערוץ 1, החליט לפרוש - כך נודע לאייס. נסים הודיע בשבוע שעבר למנהלת חטיבת החדשות אילה חסון על החלטתו לעזוב, והוא יסיים את תפקידו בסוף השבוע הבא. בשלב זה טרם מונה לו מחליף.
נסים (38) החליט לפרוש מעולם התקשורת, לטובת יזמות עסקית. הוא חותם 15 שנה בתחום, ב-7 השנים הראשונות ככתב פלילים בידיעות אחרונות - בחלקם לצידו של בוקי נאה, וב-8 השנים האחרונות בערוץ 1. עד לפני שנה שימש ככתב משטרה, אולם אז בעקבות סבב מינויים במערכת החדשות, הופקד על התחום הכלכלי במקומו של יאיר ויינרב, ששודרג לתחום המדיני.
נסים חתם על פרישה מרצון – אותה תכנית שמופעלת בתקופה האחרונה ברשות השידור לטובת פרישה מוקדמת של עובדים במסגרת הליך פירוקה ופתיחת תאגיד שידור חדש.
לאייס אישר נסים את הפרטים, ואמר: "אני עצוב מאד לעזוב את המקצוע ולהיפרד מחבריי ברשות השידור, ונרגש לקראת ההזדמנות החדשה שנקרתה בדרכי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עשה בשכל. מי שיחכה לא יקבל כלום (ל"ת)
    חוטים 09/2015/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    הוא היה שם ? לא זכור בכלל
    צופה תוהה 09/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה שלא השאיר חותם וחסרונו לא יורגש...
    סגור
  • 1.
    גם הכלב לא היה נותן ביס :)
    קבנוס 09/2015/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דודי המון בהצלחה תחסר לנו מאד. אחד האנשים האיכותיים והמקצועיים שהיו פה. צנוע, מקצועי ובלי רוח וצלצולים. ביי אחי, בהצלחה!
    סגור