תקשורת ומדיה

האריה השואג 2015: אות הוקרה לעיתונאית הדס שטייף - על מלחמתה בהטרדות המיניות

שטייף תקבל את האות בטקס של ענף יחסי הציבור בישראל ביום חמישי הקרוב. יו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור לשעבר, סילביה בית הלחמי תזכה לאות יקירת האיגוד
אלכסנדר כץ |  1
כתבת המשטרה הדס שטייף (צילום אלכסנדר כץ)
הדס שטייף, כתבת המשטרה של גל"צ, תקבל אות הוקרה במהלך טקס האריה השואג 2015 שיתקיים ביום חמישי השבוע. הנהלת איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בחרה להעניק את האות לשטייף בשל "פעילותה רבת השנים וחסרת הפשרות להעלאת המודעות בתקשורת למקרים של הטרדות מיניות, אונס, יחסי מרות ואלימות כנגד נשים". 
בהודעת האיגוד נמסר כי שטיייף "מעלה על סדר היום גם את תופעת הסכנה לחייהם של הפועלים באתרי הבניה ברחבי הארץ שלאחרונה כמידי יום אנו מתבשרים על ידה על פציעות ואובדן חיים במהלך העבודה בשל רשלנות וחוסר שימת דגש לנוהלי בטיחות הנדרשים באתרי בניה מצד הקבלנים המעסיקים אותם".
בטקס יוענק אות יקירת האיגוד לשנת 2015, ליו"ר האיגוד לשעבר סילביה בית הלחמי, על פעילותה ותרומתה לקידום ענף יחסי הציבור והתקשורת והעוסקים בו. 
טקס האריה השואג יתקיים ביום חמישי הקרוב בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. האירוע הוא של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בשיתוף יפעת מידע תקשורתי. התחרות פתוחה בפני כל העוסקים בתחום הייעוץ התקשורתי, משרדי יחסי ציבור, דוברים וסטודנטים לתקשורת. לתחרות הוגשו עבודות, מהן ייבחרו הזוכים בקטגוריות השונות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שעמנואל רוזן לא תבע אותה
    אחד העם 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרסה את חייו,העניין אפילו לא הגיע לבית משפט והיא יוצאת הגיבורה . נו באמת היא חסרת אחריות וזה בטח לא עיתונות רצינית נראה לי שהיא בנתה על זה שהוא לא ירצה לתבוע אותה ע"מ לא להמשיך ולהתבחבש במדמנה הזו. אין ספק שנושא הטרדות מיניות ואלימות נגד נשים הוא נושא חשוב מאין כמוהו,אבל גם הוא צריך להיעשות באחריות
    סגור