תקשורת ומדיה

ביהמ"ש אישר: שמעון אלקבץ נכנס היום לתפקידו כעורך הראשי של רשות השידור

הוא יחליף את יונה ויזנטל שאתמול נכנסה לתוקפה התפטרותו. בנוסף, ברי בר-ציון יכהן כמנהל המיוחד ויהיה אחראי על ניהול כלל הפעילות השוטפת ברשות
אלכסנדר כץ |  1
שמעון אלקבץ (יח"צ) (צילום יח"צ)
בית המשפט המחוזי בירושלים אישר את מינויו של שמעון אלקבץ לתפקיד העורך הראשי של רשות השידור, והוא יהיה בעל סמכויות ההחלטה בכל תחומי התוכן התקשורתי ברשות השידור. בית המשפט אישר גם את מינויו של ברי בר-ציון לתפקיד המנהל המיוחד שינהל את כל הפעילות השוטפת של הרשות, לרבות ההחלטה לצאת בצעדי ייעול שאמורים לאפשר את קיומו של השידור הציבורי.
אלקבץ מחליף את יונה ויזנטל, ששימש העורך הראשי של רשות השידור ואתמול נכנסה לתוקפה התפטרותו, לאחר שבחר לסיים את תפקיחדו משום שחלק מסמכויותיו בהקמת תאגיד השידור הציבור החדש, הועברו למנהל הקמת התאגיד אלדד קובלנץ.
אלקבץ משמש כמנהל קול ישראל בשנה האחרונה וניהל ישירות גם את רשת ב'. עוד לפני כן היה ראש מנהל התרבות והאמנות במשרד התרבות והספורט, היה ממקימי רדיו ירושלים ורדיו גלי ישראל, והיה מנכ"ל קבוצת תחנות רדיו אזוריות בהן רדיו תל אביב, רדיו ירושלים -2 התחנות שהקים. במהךף הקריירה עבר גם ב'חדשות 10', מעריב, ומנכ"ל רשת ידיעות תקשורת.
בר-ציון  מתמחה בניהול ובהובלה של ארגונים מורכבים בתהליכי שינוי, טיוב ושיפור עסקי ושירותי. הוא שימש כמנהל המיוחד של בית החולים ביקור חולים והציל אותו מקריסה כלכלית. כמו כן, שימש כיועץ בכיר למנכ"ל משרד האוצר ועסק במגוון נושאי כלכלה ומדיניות וכן כיהן כמנכ"ל A4E ישראל ומנכ"ל חברת אמין שהפעילה את תכנית אורות לתעסוקה בירושלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות גדולה לאלקבץ אין את הביצים לשינויים !!! (ל"ת)
    mhui 10/2015/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור