תקשורת ומדיה

מסתמן: בגלל דרישות השכר המופרזות - קול ברמה לא תגייס טאלנט במקום מוטי לביא

לקול ברמה פנו עשרות מגישים שהציעו עצמם במקום לביא, ואולם דרישות שכר של עשרות אלפי ש' ומענקי חתימה הובילו להחלטה כי בשלב הראשון המחליף יהיה מתוך סגל התחנה
אלכסנדר כץ | 
קול ברמה (צילום יח"צ)
אחרי ההודעה על העזיבה הדרמטית של מוטי לביא לקול חי, בקול ברמה עוד לא מצאו מחליף לרצועת הבוקר שייכנס לנעליו של לביא עם עזיבתו בעוד כ-3 שבועות. לאייס נודע כי בתחנה מעוניינים בשלב הראשוני לשבץ לרצועה גורמים מתוך התחנה, ולא להביא טאלנטים מבחוץ, למרות בורסת השמות שכוללת בין היתר את ידידיה מאיר.
על פי הערכות בשוק, הרוויח לביא כ-20 אלף שקלים בחודש בקול ברמה, סכום שבתחנה מסרבים להתייחס אליו. על פי פרסום באתר הברנז'ה החרדי פיצ'יפקעס, שכרו בקול חי כבר יעמוד על 50 אלף שקלים בחודש, ואולם גורמים בתקשורת החרדית מטילים ספק בסכום זה.
הזינוק המסתמן בשכרו של לביא מוביל כנראה לבועת שכר, כאשר מועמדים פוטנציאלים – בעיני עצמם – דורשים עשרות אלפי שקלים לחודש. גורם המכיר את הפרטים מספר לאייס כי בפחות משבוע כבר פנו כ-30 איש, ישירות או באמצעות גורמים, כדי להציע את עצמם. "כל אחד מבקש לפחות 20 אלף שקל בחודש, היו כאלה שרצו גם מענק חתימה במאות אלפי שקלים", אמר הגורם.
בתחנה מחכים ככל הנראה לרגיעה בגזרה, ויתכן כי בעתיד היותר רחוק יתחילו לגשש לגבי הבאה מבחוץ של מגיש בכיר. מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי סירב להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה