תקשורת ומדיה

התאילנדים התאהבו בטלוויזיה הישראלית: הזמינו עונה שלישית של Do Me a Favor

60 פרקים שודרו עד כה בערוץ 9 התאילנדי, כשבמקביל, 2 ערוצים אחרים במדינה שידרו פורמטים נוספים שהופצו ע"י ארמוזה - 'תראו מי שואל' ו'לעוף על המיליון' 
אלכסנדר כץ | 
צילומי עשה לי טובה בתאילנד (צילום עודד קרמר)
הפורמט הישראלי Do Me a Favor של עודד קרמר ואיתי הרמן, ארמוזה פורמטס וערוץ Telefe בארגנטינה, הולך לעונה שלישית בערוץ 9 התאילנדי. הערוץ הזמין לעונה זו 26 פרקים, אחרי 60 הפרקים ששודרו ב-2 העונות הראשונות.
מאז פתח הפורמט את התיאבון התאילנדי, שידר ערוץ Thairat את תראו מי שואל של ערוץ 10, אולפני הרצליה ויגאל שילון גם כן בהפצת ארמוזה פורמטס. בקרוב תעלה גם עונה של לעוף על המיליון של ערוץ 10 ויולי אוגוסט, לאחר שנמכרה לאחרונה על ידי ארמוזה לערוץ 7 התאילנדי.
Do Me a Favor שהושק בפסטיבל מיפ באוקטובר 2013, הוא שעשועון קומי בן חצי שעה בו 2 משתתפים מתחרים זה בזה בשורה של משימות שקשורות בגיוס "טובות" מהעוברים והשבים בשטח ציבורי הומה אדם. למתמודדים מגבלת זמן בת 10 דקות ותקציב של 250 דולר. המטרה: לבחון את יכולת הנתינה והתגייסות שלנו לעזור לזולת גם במקרה שבו אדם זר מבקש את סיוענו ולבחון למי מהמתמודדים כושר שכנוע טוב ביותר. קרמר והרמן היו שותפים גם לפיתוח הפורמט 'לעוף על המיליון'.
הרמן וקרמר מסרו כי "הצלחת התכנית היא הישג גדול לתעשיית הטלוויזיה בישראל. העובדה שבתאילנד החליטו להמשיך לעונה שלישית ורכשו 90 תכניות מעידה כי שיש רעיון טוב ושותפים כמו ארמוזה פורמטס אפשר להגיע רחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה