תקשורת ומדיה

תיק תקשורת: ניב רסקין חוזר לכיסא המגיש – במקומו של חיים זיסוביץ'

עכשיו, עם הדחתה של מכבי ת"א מהיורוליג וסיום שידוריה בערוץ 10, התפנה קצת מקום בלו"ז של רסקין, שחוזר לתכנית כבר בשבוע הבא
אלכסנדר כץ |  6
ניב רסקין חוזר להנחות את תיק תקשורת של החינוכית - כך נודע לאייס. רסקין ישוב לכיסא המגיש כבר בשבוע הבא, במקומו של חיים זיסוביץ'.
תיק תקשורת, העוסקת בביקורת תקשורת, היא אחת התכניות הוותיקות על המסך הישראלי ומשודרת ברציפות משנת 1991. היא זוכה לנתוני צפייה נאים ביום חמישי בערב במסגרת רצועת החינוכית בערוץ 2. בחודש דצמבר ממוצע הרייטינג עמד על 6.8% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית.
המגיש הראשון של התכנית לפני 24 שנה היה אמנון לוי, ובהמשך היו בין היתר רזי ברקאי ועמנואל רוזן, שהוחלף ברסקין עם התפוצצותה של פרשת ההטרדות המיניות ב-2013.  רסקין סיים את הקדנציה הראשונה שלו ב'תיק תקשורת' לאחר שנה וחצי, בשל עומס הפרויקטים בהם היה מעורב: הגשת תכנית בוקר יומית בגל"צ, הגשת יציע העיתונות בערוץ הספורט שידור משחקי מכבי תל אביב בערוץ 10.
את רסקין החליף באולפן זמני זיסוביץ', שכבר הגיש את התכנית בעבר במשך 4 שנים עד 2008, כשמונה לדובר אוניברסיטת בר אילן. למרות שהמשיך לדברר את האוניברסיטה, הוא חזר לכיסא מגיש 'תיק תקשורת' באוקטובר 2014.
כעת, עם הדחתה של מכבי מהיורוליג, היומן של רסקין התפנה במקצת והוא לא ייאלץ לנסוע לחו"ל כל שבועיים במסגרת תפקידו כשדר משחקיה של מכבי במפעל האירופי הבכיר, והוחלט להציע לו לחזור ל'תיק תקשורת'.
בחינוכית אישרו את הפרטים ומסרו: "אנו מודים לחיים זיסוביץ' על נכונותו להתגייס למערך המילואים של החינוכית למשך שנה ומברכים את ניב רסקין על חזרתו. נפלה בידינו הזכות לעבוד עם חיים זיסוביץ' ולהנות מניסיונו וממקצועיותו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא חלמתי שתפרסמו את התגובה שלי נגד רסקין
    רות 03/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם אנשים צבועים ולא חכמים במיוחד..תגובות שאתם לא תפרסמו גם כאשר הם במידות מקובלות לא תוכלו להשתיק..ברוך השם ישנם מקומות יותר נקיות מהמצפון שלכם ולשם נפנה. גם בהראה לאי פרסום תגובתי.
    סגור
  • 5.
    היום ה13/3/2016 ניב רסקין בראיון לתושב ארצות הברית
    רות 03/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שהמראויין נתן את דעתו בקשר למפגלת הרפובליקנית של טרמפ ונגע בסוגיה של ימין ושמאל רסקין סתם לו את הפה ..כניראה שהמילה שמאל אצל רסקין מחולל אצלו מן רטט ופחד מן אנשים מין ימין.. רסקין..מי נתן לך את הזכות הזאת??? תפסיקו ליהיות הסנגורים של השמאל..אל תיתלוננו אחר כך מדוע הימין מתעצם בזכותכם..דייי לסתימת פיות..זה לא יעבוד יותר.
    סגור
  • 4.
    הוותק והניסיון של זיסוביץ' הקרינו על התוכנית. רסקין לא מתקרב לשם. (ל"ת)
    חבל מאוד 01/2016/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ניב רסקין מעפן.
    ... 01/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי האידיוט שמחזיר אותו?
    סגור
  • 2.
    חיים זיסוביץ' מצויין. חבל.
    רסקין לא עובר מסך. 12/2015/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק זיסו.
    סגור
  • 1.
    אם זיסוביץ יכול להיות מגיש ב-TV, שולה זקן יכולה לדגמן הלבשה תחתונה. ברוך שפטרנו! (ל"ת)
    רביבה 12/2015/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור