מדיה

מאבן גבירול לרמת החייל: רחלי רוטנר שפוצצה את "פרשת ינון מגל" - עוברת ל-mako

לאחר 4 שנים בוואלה, רוטנר מצטרפת למערכת של mako, במקביל לפינה שהיא מגישה בלייט-נייט של גורי אלפי. על הפרק: טורי דעה וקומיקס, וצילום כתבות שטח
אלכסנדר כץ |  23
רחלי רוטנר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רחלי רוטנר)
העיתונאית רחלי רוטנר מצטרפת ל-mako. לאייס נודע כי רוטנר תשמש ככתבת מערכת, ובמסגרת תפקידה תצלם כתבות שטח, תכתוב טורי דעה בתחומים שונים ותפרסם טור קומיקס חדש.
הצטרפותה של רוטנר ל-mako היא חלק ממהלך חיזוק תכני התרבות והבידור באתר. בשנתיים האחרונות הצטרפו לאתר כתבים ועורכים בתחומי התרבות, בהם דפני ליסבונה, ניב שטנדל, צליל אברהם, מבקר הקולנוע יאיר רווה, מבקר האוכל "ביצה עלומה", ועוד.
לאחרונה עזבה רוטנר את וואלה לאחר 4 שנים ככותבת, עורכת, מאיירת הקומיקס ומגישת מספר פינות באתר, בהן פרשת השבוע עם פרופ' אמיר חצרוני. במקביל לעבודתה בוואלה, היא גם השתתפה בתכנית החפרנים של הטלוויזיה החינוכית. לאחרונה היא הצטרפה ללייט-נייט של גורי אלפי בקשת, ומגישה בו פינה קומית יחד עם קומיקאים אחרים.
שמה עלה לכותרות לאחר שחשפה כי ח"כ ינון מגל אמר לה במהלך מסיבת הפרידה שלו מוואלה בטרם נבחר לכנסת, כי "הציצי והתחת שלך מחרמנים אותי". בהמשך התלוננה אישה נוספת שעבדה בוואלה, על התנהלותו של מגל, ולאחר מספר ימים הודיע מגל על התפטרותו מהכנסת.
ב-mako אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(23):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    איך הפשפש עלה למעלה?
    דרך רשעים צלחה 09/02/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אנשים שאת דרכם למעלה עושים על גבי גופותיהם של אחרים, אחרת אין סיכוי שיטפסו למעלה.
    סגור
  • 16.
    זאת עיתונאית? מה תחום ההתמחות שלה? (ל"ת)
    גסה ורעה 17/01/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    בהמה גסה וולגרית (ל"ת)
    יהודה 16/01/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • זו בדיוק הסיבה שהם לוקחים אותה.לא שונה בהרבה מגורי אלפי למעט תכונת הביצ'יות,הומור קרשים
    נו שוין 19/01/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חסיני התלעהתשעמום שלא נגמר.
    סגור
  • 14.
    בניגוד לכולם אני בעדה
    עזרא מועלם 16/01/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 6
    היא כל כך לא מצחיקה שזה מצחיק. היא כל כך מייגעת וקלשיאתית שהיא מרהיב. היא כל כך מלאה בעצמה שזה מרתק. לא ידעתי על קיומה עד לפרוץ פרשת ינון מגל, (המאוס אבל אין קשר). ומאז אני מרותק. נכנס שוב ושוב לדף הפייסבוק שלה לקרוא את מיכמני ההבל הילדותיים. מחפש את הצגות הוידאו הילדותיות שלה בוואלה. ובעיקר אהבתי את מסיבת הפרידה שערכו לה באתר. חפשו את הסרטון לא תצטערו. הבחורה קאלט.
    סגור
  • ואני לעומתך מכיר את רוטנר. היא לא הכי נורמלית. בעיתית ובלתי נסבלת. (ל"ת)
    צבי 17/01/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 13.
    רחלי רוטנר? של מי ההחלטה ההזויה לקבל את החלאה?
    אילן 16/01/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הכי לא הגונה. הכי לא מוסרית. כלבה גדולה.
    סגור
  • 12.
    מי שעבדה איתה את לאחרונה יודעת שמאקו יצטערו שלקחו אותה .
    ליאור 15/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הכי לא נחמדה שיש. אפילו שלום היא לא אומרת . אלה רק מתי שכדאי לה. לא מענינת ולא בעלת כישורים כמו שהיא מנסה למכור את עצמה. בעיני היא בעיתית שטיפול עמוק אולי יעזור לה.
    סגור
  • 11.
    ואני אגיד רק מילה אחת מ ס ו כ נ ת !
    דניאל 15/01/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    14 0
    את אסון!! פגע רע!!
    סגור
  • 10.
    מאיפה צצו כל הטרולים הנקמניים האלו?
    מו-דג 14/01/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 10
    אם אלוהים היה קיים הוא כבר מזמן היה מנתק מגע מהם ומכל המתיימרים לייצגו על פני אדמת הקודש ורחבי תבל
    סגור
  • טען עוד
  • היא השיגה את התיעוב של הציבור כלפיה באופן מלא (ל"ת)
    מירי 14/01/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • לא להעסיק את החלאה הזאת. הציבור חייב להחרים אותה. את הנבלה. (ל"ת)
    ארנון 14/01/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • 9.
    הציבור שונא אותה ובצדק!!!! רעה. לא הגונה. (ל"ת)
    מירי 14/01/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 8.
    רחל רוטנר מסוכנת!!! חרפה לתקשורת כמוה. (ל"ת)
    זיוה 14/01/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 7.
    רוטנר חרפה . כתבה פוסט נבלה. על זה תשלם!!! (ל"ת)
    אורית 14/01/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • 6.
    בעיקר מאד לא מוכשרת
    ממה שראיתי 14/01/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    16 1
    הומור קרשי של סבתא שלי עליה השלום
    סגור
  • 5.
    רחלי רוטנר? של מי ההחלטה ההזויה לקבל את החלאה?
    קומה 5 אבן גבירול 14/01/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    13 0
    איומה!!! לא אמינה!! לא ראויה!! בושה למי שמעסיק את הדבר הדוחה הזה.
    סגור
  • 4.
    אני אישית מעדיף את נטע חוטר
    יוסי 14/01/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רחלי היא גרסה דהויה של חוטר האגדית
    סגור
  • 3.
    רוקדת על הדם
    מכיר אותה 14/01/2016 08:03
    הגב לתגובה זו
    20 1
    הגופה עדיין לא התקררה ואת הקופון שלך את גוזרת. בא לי להקיא. יש מישו למעלה פעם לימדו אותך בנתניה לא?
    סגור
  • 2.
    פשוט דוחה
    טל סטימצקי 13/01/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    23 2
    נצלי טוב את 15 דק' התהילה שלך שהגיעו עקב הלכלוך השקרי והמכוער על יינון... כזאת נבזית שאוטוטו מתרסקת מקצועית ומוראלית אינשאללה
    סגור
  • 1.
    לכלכת, התקדמת. נחכה לנפילה (ל"ת)
    כול מין אללה 13/01/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    30 4
    סגור
  • היי, אמרת אללה