תקשורת ומדיה

'הארץ' רמז כי יו"ר מועצת שומרון גזען - תלונה הוגשה למועצת העיתונות

"נראה שמועדון שמתנגד לגזענות, החיבור שלו עם אדם כמו יוסי דגן תמוה", נכתב בספורט הארץ על הזמנתו של דגן למשחק של הפועל ירושלים. במועצה האזורית שומרון הגישו תלונה
אלכסנדר כץ | 
יוסי דגן במשחק של הפועל ירושלים נגד שטרסבורג (צילום מועצה אזורית שומרון)
עיתון הארץ יצא אתמול (יום א') לכאורה נגד הפועל ירושלים על כך שהזמינה את ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כאורח כבוד במשחק נגד שטרסבורג בשבוע שעבר, ובאייטם של עירד צפריר נרמז כי דגן קיצוני וגזעני. בעקבות כך הגישה המועצה תלונה למועצת העיתונות על "ניסיון הכתמה זדוני ומכוון שאין בינו לבין עיתונות דבר וחצי דבר".
באייטם צוין כי האלופה בכדורסל אירחה את דגן "השנוי במחלוקת", וצפריר שוחח על כך עם מנכ"ל הקבוצה גיא הראל, דובר הקבוצה דייויד בסן, ועם רוני הרישנזון – לשעבר חברת הנהלת הקבוצה. צוין כי דגן התארח המשחק יחד עם עוד 300 בני נוער מהשומרון, ובין היתר נכתב נשאל בסן – "לגיטימי בעיניך לארח בן אדם כמו יוסי דגן שמממן את וועד מתיישבי שומרון? ומוסיף: "יש לכם לא מעט אוהדים שמטריד אותם שאתם מארחים אדם שמציג את השמאלנים כמשת"פים של הנאצים".
במועצה מציינים כי דגן לא היה מעורב בסרטון המדובר. בעקבות כך פנו במועצה – באמצעות עו"ד נדב העצני, למועצת העיתונות והגישו תלונה על "ניסיון הכתמה זדוני ומכוון שאין בינו לבין עיתונות דבר וחצי דבר". במכתב צוין כי "אנחנו תוהים מי שמם (עיתון הארץ) לקבוע מי ראוי ומי אינו ראוי להגיע למשחקי ספורט. דו הפרצופיות של השמאל מתגלה בכל הדרו, כאשר מצד אחד כאשר מישהו מהימין מעז לציין בפוסט כי ישנם אנשי תרבות בעלי דעות שמאל בקרבנו הוא פאשיסט רק משום שציין זאת, בפוסט טיפשי, אולם מהצד השני לעיתון מכובד, מותר בשקט גמור לרמוז לכך שראש מועצה אינו ראוי להיות מוזמן למשחק ספורט בשל דעותיו הפוליטיות. מי סותם פיות ומסית עכשיו?".
דגן טוען כי אינו גזען, וכי התרגל "למסע ההכפשות וההסתה של 'הארץ' מרגע שהתמניתי לתפקיד ראש מועצת שומרון ואני לא מתרגש. האג'נדה שלהם ברורה והם מתנהלים על פיה אפילו בתחום הספורט, שבאמת הנושא הפוליטי לא רלוונטי אליו".
ב'הארץ' לא הגיבו לדברים.
תגיות הארץ | יוסי דגן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה