תקשורת ומדיה

בצלם ושוברים שתיקה - ערוץ 20 בעקבותיכם: ישיק תכנית תחקירים ש"תתמקד בעמותות"

הערוץ ישיק בעוד כחודש בפריים-טיים את התכנית ש"תחשוף סיפורים ותתמקד בפעילות גופים ציבוריים, עמותות וארגונים הפועלים בזירה הפוליטית-חברתית". משה כץ יערוך אותה
אלכסנדר כץ | 
ערוץ 20 (צילום לוגו)
ערוץ 20 יפיק תכנית תחקירים שבועית שתתמקד בחשיפת סיפורים פוליטיים-חברתיים. בערוץ אומרים כי התכנית "תחשוף סיפורים ועוולות, בהתאם לרוח הערוץ, ותתמקד בפעילות גופים ציבוריים, עמותות וארגונים הפועלים בזירה הפוליטית-חברתית, תוך שילוב סיפורים פריפריאליים וקולות שונים מהחברה הישראלית, אשר לא זוכים למקום של כבוד בערוצים האחרים".
התכנית תושק בעוד כחודש ותשובץ בפריים-טיים של הערוץ, לצד תכניות הדגל של ערוץ 20 - הפטריוטים, כלכלי בלילה ופרשת השבוע. בימים אלו מתקיימים מגעים עם מספר עיתונאים להגשת התכנית.
ערוץ 20 מחויב על פי רישיונו לשדר 15% מהזמן תכניות בקטגוריית תעודה ותחקיר, ולקטגוריה זו תיכנס התכנית החדשה. את התכנית יערוך משה כ"ץ, שערך במשך כעשור את כלבוטק בערוצים 2 ו-10, וכיום משמש גם כסמנכ"ל התכניות של ערוץ 20.
הערוץ הצליח בחודשים האחרונים לעורר לא מעט פרובוקציות, הבולטת שבהן הייתה הביקורת הקשה שהוטחה בנשיא המדינה רובי ריבליןשהובילה להסתה קשה נגדו ברשתות החברתיות, ולנתוני רייטינג גבוהים במיוחד עבור ערוץ 20. מגישים כגון אראל סג"ל, שרון גל והפאנליסט קלמן ליבסקינד, נוהגים לבקר את השמאל והתקשורת.
מערוץ 20 נמסר: "בעוד שהתוכנית המקור מתאמצת לפעול להפלת הממשלה ובעובדה עדיין עסוקים בהתנצלות על אותו תחקיר בודד יחיד סגולה ב-22 עונות התכנית (הכוונה לתחקיר על עזרא נאווי, א"כ), אנו נציג לראשונה קול אחר בטלוויזיה הישראלית ומבלי להתנצל על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה