תקשורת ומדיה

איחוד תקנים: דוברת חברת 'חדשות 10' אדוה גלנטי תדברר גם את ערוץ 10

בערוץ 10 מאחדים את תקן דובר הערוץ וחברת החדשות. רותם קלינה מדבררת את זרועות קבוצת RGE שרכשה לפני כחצי שנה את ערוץ 10, ומחזיקה גם את ערוץ הילדים והספורט
אלכסנדר כץ |  1
משרדי ערוץ 10 (צילום אלכסנדר כץ)
בערוץ 10 החליטו לאחד בין 2 תקני הדוברים הקיימים - דובר הערוץ ודובר חברת החדשות., כחלק מעבודה משותפת של כלל זרועות "קבוצת 10", הערוץ, חברת החדשות ואתר נענע10. את התפקיד המאוחד תמלא אדוה גרינברג גלנטי, שמדבררת בשנים האחרונות את דוברת חדשות 10.
בחודש אוקטובר הוציא ערוץ 10 הודעה על פיה רתם קלינה, דוברת קבוצת RGE, תשמש גם כדוברת ערוץ לאחר עזיבתו של דודו ועקנין ששימש דובר הערוץ במשך 5 שנים. ההחלטה התקבלה לאחר שכמה חודשים לפני כן השלימה RGE - המחזיקה בערוץ הספורט על נגזרותיו וערוצי הילדים ולוגי - את עסקת הרכישה של ערוץ 10.
בעקבות כך, החליטו בכירי RGE לאחד את משרת הדובר של RGE וערוץ 10 לתקן אחד שיאויש על ידי קלינה. מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי העדיף למנות למשרה זו אדם על תקן משרת אמון, מישהו אותו הוא מכיר. לתפקיד נבחרה גלנטי - למרות שהיא עובדת בכפיפות למנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז, ולא בהכרח מול ורשבסקי עצמו. קלינה ממשיכה לדברר את שלל זרועות קבוצת RGE - שערוץ 10 הוא חלק ממנה בחודשים האחרונים, ומחזיקה גם את בערוץ הילדים, ערוץ לוגי ושלל ערוצי הספורט.
גלנטי החלה את דרכה במעריב ובגלובס כמפיקה, והצטרפה לערוץ 10 לפני 7 שנים כאחראית על יחסי הציבור במחלקה הדוקומנטרית ובמחלקת הדרמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הג׳ינג׳י מתעקש להתנהג כמו ג׳ינג׳י. הספירה לאחור החלה... (ל"ת)
    אחד שברח 02/2016/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור