תקשורת ומדיה

show me the money‏: ירון לוי מונה לסמנכ"ל הכספים של אתר וואלה

מנהל הכספים של ערוצי RGE יחליף את גיל בנימיני שמונה למנכ"ל וול סטריט ללימודי אנגלית. בשנים האחרונות הפך וואלה לחברה פרטית, השקיע מיליונים באולפנים ומכר את יד 2 ב-800 מיליון ש'
אלכסנדר כץ |  1
בית וואלה באבן גבירול (צילום יח"צ)
ירון לוי מונה לסמנכ"ל הכספים של וואלה – כך נודע לאייס. לוי יחליף בשבועות הקרובים ולאחר חפיפה, את גיל בנימיני שמשמש בתפקיד ב-7 השנים האחרונות, ומונה כעת למנכ"ל רשת וול סטריט ללימודי אנגלית.
לוי מגיע לוואלה מחברת RGE, המחזיקה את ערוץ הספורט וערוצי הילדים, ומהקיץ האחרון גם בערוץ 10. לוי היה מנהל הכספים של ערוצי RGE.
בנימיני הגיע לוואלה בתחילת 2009 מחברת אקסנט טכנולוגיות. בתקופתו באתר, וואלה הפך לחברת תקשורת וחדשות גדולה והשקיע מיליונים באולפני טלוויזיה חדשים; קנה את יד 2 ב-2010 ב-167 מיליון שקל ומכר אותו כעבור 4 שנים ב-800 מיליון שקל לתאגיד המדיה הגדול באירופה אקסל שפרינגר; וגם הפסיק להיות חברה ציבורית.
בשיחה עם אייס, אמר בנימיני: "עברתי בוואלה תקופה מרתקת, ואני ממשיך כרגע הלאה לאתגר הניהולי הבא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר וואלה נמצאים בחקירה בבית משפט מחוזי.....הונאת ענק /סחיטה/שוחד.....מרמים את המפרסמים גונבים מיליו
    כנסו להסבר האמיתי 06/2016/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתר וואלה נמצאים בחקירה בבית משפט מחוזי.....הונאת ענק /סחיטה/שוחד.....מרמים את המפרסמים גונבים מיליונים...הוגשה בקשה לזימון היועץ המשפטי לממשלה לתיק שיתערב .. https://drive.google.com/file/d/0B7UQv2IRB9wobUxCQVl3UWRPcDg/view
    סגור