תקשורת ומדיה

האזינו: אראל סג"ל נגד עורכת התכנית של רזי ברקאי - "השתן עלה לה לראש"

נורית קנטי עקצה בטוויטר את המפכ"ל על כך שהוא "שומע רדיו במקום לתפוס גנבים", סג"ל שיגיע בקרוב לגל"צ, תקף קשות את הדברים בתכניתו ב'גלי ישראל'
כתבי אייס |  2
אראל סג"ל בתכנית 'הפטריוטים' בערוץ 20 (צילום באדיבות ערוץ 20)
רגע לפני שאראל סג"ל עובר לגל"צ לטובת תכנית יומית ב-11:00 בבוקר אחרי תכניתו של רזי ברקאי, הוא מתקשה להתעלם מציוץ של קולגה שלו לעתיד, העורכת של ברקאי, נורית קנטי. קנטי שיתפה ידיעה מוואלה על כך שמפכ"ל המשטרה אמר למשפחות השכולות כי "יש הבדל בין השכול שלנו לזה של משפחות המחבלים". קנטי כתבה כי "כשמפכ"ל שומע רדיו במקום לתפוס גנבים".
  
"כולה עורכת של תכנית רדיו שמזה השתן עלה לה לראש, יוצא לה מהעיניים ומהאוזניים", אמר סג"ל היום בתכניתו ברדיו גלי ישראל. "היא מדברת נגד המפכ"ל, נגד גיבור ישראל, נגד מי שהיה איש שב"כ שעצר מחבלים ומדבר בפני הורים שכולים. והיא מציבה את המפכ"ל מולה ומול רזי ברקאי".
סגל הוסיף: "עכשיו היא ככה היא מדברת עליו בשירות תחנה... הגברת היא לא כמוני, אני עדיין לא בשירות תחנה צבאית. אני עדיין לא תחת אחריות. היא עורכת בתחנה צבאית והיא מדברת ככה על המפכ"ל של המשטרה. בושה וחרפה. ומפכ"ל שלא דיבר סתם, מפכ"ל שמדבר עם הורים שכולים, שצריך לכבות את השריפה שהם עשו".
  
בדבריו מתכוון סג"ל לדברים שאמר ברקאי בשיחה עם השר לביטוחון פנים גלעד ארדן בתחילת השבוע שעבר, שעוררו סערה גדולה וביקורת קשה על ברקאי ועל התחנה הצבאית. ברקאי אמר לארדן בשיחה על החזקת גופות מחבלים: "תאר לעצמך משפחות ישראליות, ואנחנו מכירים לצערנו את המקרים האלה, צוק איתן למשל, שמחכות ומחכות עד שגופות היקרים שלהן יגיעו", והדגיש כי התכוון ל"הרגשה של המשפחות", מבי להצדיק את מעשי המחבלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לאראל!
    שרה 03/2016/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי בכלל צריך את התחנה הזאת??? כמה שמאלניים אפסים הזויים. אני ביטלתי את התחנה ברדיו שלי. היא מזמן כבר לא תחנה צבאית, אלא, של פרוטקציונרים של השמאל!!!
    סגור
  • 1.
    רותי קנטי "וגלי צהל"
    אריסוטלס 03/2016/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחנת גלי צהל הוקמה כערוץ חשוב עבור חיילי צהל בראש וראשונה!הדגש היה על אהבת הארץ אהבת העם והמדינה וחשיבותו של צהל כצבא העם!כל זה היה ונגמר!!מאותו זמן שמפקדי התחנה שינו קו ,שינו סגנון ונתנו מקום "לכוכבי שידור"חסרי כל אמפטיה לרחשי לב הציבור ,לרגישותם וכאבם של משפחות חללי צהל וקורבנות הטרור, כאשר אצלם דגל ולאום הינם סמל לפשיזם והאמפטיה לפלשתינים גואה וגוברת אין לתחנה כזו זכות קיום במתכונתה הנוכחית ובוודאי לא לגב רות קנטי בקירבה!!
    סגור