תקשורת ומדיה

סבב מינויים ב-mako: קרן ליבסקי ויעל קישיק שודרו, תומר קמרלינג מצטרף כסגן עורך

בשוק התקשורת מעריכים כי המינוי של ליבסקי למשנה לעורך ושל קישיק וקמרלינג שמגיע מ'בלייזר', לסגנים, הוא חלק מהיערכות קשת לתחרות שמנסה ליצור רשת עם שדרוג האתר שלה
אלכסנדר כץ | 
הפרסום ב-mako (צילום מסך: mako) (צילום צילום מסך: mako)
mako מגייס לשורותיו סגן עורך חדש בקאליבר משמעותי. לאייס נודע כי תומר קמרלינג, שהיה עד לאחרונה עורך משנה ומבקר הקולנוע של מגזין בלייזר, מצטרף לאתר מבית קשת.
כניסתו של קמרלינג לתפקיד מלווה בסבב מקביל שכולל את מינוי העובדות הוותיקות - קרן ליבסקי לעורכת משנה ויעל קישיק לתפקיד סגנית העורך, לצידו של קמרלינג.
קמרלינג מצטרף לאתר של קשת לאחר 15 שנים בבלייזר ולאחר שבשנה האחרונה עבד על הקמת והשקת אתר האינטרנט של מגזין הגברים. יחד עם קישיק וליבסקי השלושה יערכו את האתר תחת ניהולו של העורך הראשי של mako איתי ולדמן
גורמים בשוק התקשורת מציינים שלא לייחוס, כי השדרוג הפרסונלי במערכת מגיע כתגובה לאיתותים מצד אתר המתחרה - זכיינית ערוץ 2 - רשת. לפני כשבועיים פורסם על מינויה של נועה תמיר, לשעבר ראש מחלקת הוידאו ותכניות קשת ב-mako לעורכת הראשית של אתר רשת. זאת בנוסף לכניסתו של דובב גולדשטיין לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל ברשת. בקשת מנגד מכחישים כי מדובר בתגובה כלשהי לנעשה ברשת. 
ולדמן אישר את הפרטים ומסר לאייס כי "כבר שנים שאני מסתכל על העבודה המקורית והשנונה שעושים ב'בלייזר' בהערכה רבה. אני מאושר שהאדם שחתום עליה יצטרף אלינו. הוא תוספת נהדרת לארסנל העורכים והכותבים המעולים שנמצאים במחלקת התוכן של mako".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה