תקשורת ומדיה

אחרי נתוני סקר TGI המפנקים: אבי בר נכנס לשותפות ברדיו החרדי קול חי

מנכ"ל ערוץ הספורט לשעבר, ואחד השותפים בערוץ 20, נכנס לשותפות בתחנה החרדית באמצעות עסקה עם קרדן ישראל, ויחזיק ב-40% מהתחנה
אלכסנדר כץ | 
אבי בר (יח"צ) (צילום יח"צ)
חברת קרדן ישראל בע"מ, המחזיקה ב-80% ממניות רדיו קול חי, חתמה על הסכם השקעה עם איש העסקים אבי בר, כך שיחזיק ב-49% מאחזקותיה של קרדן ברדיו, שיועברו לחברה משותפת בשליטת קרדן. כך ייצא שבר יחזיק בקצת פחות מ-40% ממניות הרדיו, מול קצת יותר מ-40% לקרדן, ו-20% הנמצאים בבעלות עו"ד ליפא מאיר ויצחק שינפלד , המחזיקים כל אחד ב-10%. כעת העסקה מותנית באישור הרשות השנייה.
בר שותף בחברת אימג'ן מדיה, המחזיקה בערוץ 20, ערוץ TRACE ספורט ואתר  תוכן הגולשים kick.co.il. בעבר היה המנכ"ל הכל יכול של ערוץ הספורט. כעת הוא נכנס לשותפות בתחנה החרדית שרשמה נתונים נאים מאד בסקר TGI האחרון. על פי אותם נתונים, החשיפה לקול חי עומדת על 32.9%, מול 24.7% למתחרים - קול ברמה. הפער גדל בסקר הנוכחי שפורסם לפני פחות משבועיים, מ-0.2% ל-8.2%. 
הייתה זו חותמת ההובלה של קול חי, שהוקם ב-1996 ואיבד את הבכורה בשנים האחרונות לטובת קול ברמה הצעיר, כאשר הצליח ב-2 הסקרים האחרונים להפוך את הקערה על פיה. 
מחברת קרדן נמסר כי הם מברכים את כניסתו של בר כמשקיע והודו להנהלת הרדיו ועובדיו "שהובילו את הרדיו להישגים מרשימים בשנים האחרונות. ההשקעה מהווה הבעת אמון בהנהלת הרדיו וביכולותיה להמשיך ולהנהיג את הרדיו להישגים נוספים בהמשך", נמסר בהודעה.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה