תקשורת ומדיה

הראשונים לשבור את החרם? תדיראן פרסמה מודעת פרסומת בעיתון 'הפלס'

מספר ימים לאחר התחקיר ב'עושות חשבון' על כך שמזגנים עשויים להתלקח, החליטה תדיראן לפרסם מודעה אינפורמטיבית בכל העיתונים
אלכסנדר כץ | 
משרדי עיתון הפלס בירושלים (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ))
האם היחס לעיתון הפלס הולך ומשתנה? הבוקר (יום ד') פורסמה מודעת פרסומת לתדיראן, מה שעורר הרבה סקרנות בקרב אנשי התקשורת החרדיים. הסיבה היא שהעיתון סובל מחרם מודעות מאז שהוקם לפני שנים אחדות, בשל מאבקים פנימיים בתוך המגזר, שהובילו אף להתערבות משטרתית.
המודעה, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, היא אינפורמטיבית ופורסמה בכלל התקשורת הכללית והחרדית. במודעה מציינים כי בהמשך להליך RECALL מלפני 8 שנים, ישנם בתי אב שלא פנו לחברה על מנת לקבל טיפול טכני מתאים לדגמים מסוימים של מזגנים מהחברה. עוד מצוין במודעה כי "כל המזגנים המשווקים על ידי תדיראן החדשה, עומד בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי".


המודעה ב'הפלס'
מודעה זו מגיעה על רקע שידור תחקיר בתכנית הצרכנית של ערוץ 10 – עושות חשבון, שעסק בהתלקחותם של מזגנים, גם כאשר אינם פועלים. הערכה היא כי המודעה נועדה להרגיע את הרוחות, ולכן פורסמה בכל העיתונים.
ב'הפלס' לא מתפרסמות מודעות של גופי גדולים וגופים ממשלתיים, והמפרסמים היחידים הם קטנים, או מודעות עצמיות. בחלק מהמקרים מדובר בפחד לפרסם בעיתון בשל לחצים מצד המתחרים, במקרים אחרים החליטו המפרסמים לא לפרסם בשל האיומים שספגו מגורמים כאלה ואחרים.
בשיחה עם אייס, מסבירה מיכל איתן, סמנכ"לית השיווק של תדיראן כי "לא מדובר במודעת פרסומת, אלא במודעה אינפורמטיבית שקשורה למצב בו נמצאת החברה כרגע. המודעה פורסמה בכל העיתונים כדי להעביר מידע". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה