תקשורת ומדיה

וואלה וטאבולה מהדקים את הקשר: האתר יטמיע כלים נוספים -בעסקה של 10 מיליון ש'

וואלה מרחיב את פעילות השיווק ומטמיע טכנולוגיות חדשות למפרסמים, בעסקת מיליונים עם חברת המלצות התוכן, שנה וקצת לאחר תחילת השת"פ ביניהם
אלכסנדר כץ | 
בית וואלה (צילום יח"צ)
לאחר קצת יותר משנה של שיתוף פעולה מוצלח, החליטו אתר וואלה וחברת המלצות התוכן טאבולה להעמיק את ההתקשרות העסקית ביניהם, בעסקה גדולה בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקלים. במסגרת השת"פ יוטמעו לראשונה בוואלה כלים טכנולוגיים חדשניים לקידום ושיווק תוכן.
טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן מהמובילות בעולם, ומספקת 300 מיליארד המלצות תוכן ל-750 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם, בהם MSN, CBS,USA TODAY, AOL, Business Insider, and The Weather Channel. בישראל היא עובדת עם וואלה, גלובס, ישראל היום, נענע10, סלונה, קבוצת קו-מנחה (גילוי נאות: קו מנחה מחזיקה באתר אייס) ועוד.
בוואלה יוטמע רכיב נייטיב לשימוש המחלקה המסחרית, מערכת "טאבולה ניוזרום" לשימוש מערכת התוכן, וכלי פרסונליזציה לשימוש מחלקת המחקר. בנוסף, יוטמעו רכיבים חדשים בעמוד הבית של וואלה ובעמודי ה-VOD, תוך מתן דגש על המלצות וידיאו שהפכו להיות השימוש העיקרי באתר. בוואלה אומרים כי הם האתר הראשון בישראל שמטמיע מגוון טכנולוגיות באופן נרחב כל כך תוך שימוש בטכנולוגיה ובאלגוריתם של טאבולה.
בנוסף, הוכרז על שיתוף פעולה רחב ביותר בתחום רכש המדיה, על ידי Brand NEWS, חברת התוכן של וואלה, שתציע למפרסמים חבילות שיווק תוכן משולבות ובנוסף גם תבצע קידומים דרך האלגוריתם של טאבולה.
בעזרת הפלטפורמה החדשה, יוכלו מפרסמים בוואלה לקנות ישירות מיקומים חדשים וייחודיים באתר. המלצות הנייטיב יהיו בתוך הכתבה עצמה, ויאפשרו למפרסמים לעבוד ישירות עם צוות המכירות של וואלה על קידום התוכן שלהם.
"המפרסמים מעוניינים בפרסומות המשולבות באופן ידידותי ויעיל יותר ברצף התכנים", מסר מנכ"ל וואלה אילן ישועה, "לצורך כך הקמנו השנה בוואלה את חברה התוכן השיווקי Brand News. השת"פ האסטרטגי והטכנולוגי עם טאבולה מאפשר לנו להעמיד לרשות המפרסמים את מוצרי הדור הבא בתחום התוכן השיווקי. טאבולה היא חברה מרשימה עם טכנולוגיות ייחודיות שהוסיפה לנו וללקוחותינו ערך רב בשנה האחרונה ואנו שמחים מאוד להרחיב ולהעמיק את השת"פ בין 2 החברות".
לדברי אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, "שיתוף הפעולה עם וואלה הניב תוצאות מדהימות בשנה החולפת. כעת, הטמעת הנייטיב באתר היא צעד נוסף בהטמעת הפלטפורמה החדשה של טאבולה המעניקה לגולשים שיפור חווית תכנים אותם הם צורכים בצורה נעימה וטבעית לעין ומאפשרת להם לגלות תכנים איכותיים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם. זוהי הזדמנות למפרסמים גדולים בתעשייה לעבוד עם צוות וואלה על ערוץ חדש ופרימיומי".
אלירן בן יהודה, מנהל פעילות טאבולה ישראל הוסיף כי "בשנה האחרונה טאבולה ישראל הוטמעה בעשרות אתרים ישראליים, יריית הפתיחה הייתה וואלה וכיום אנו שמחים לבשר על העמקת שיתוף הפעולה. אנחנו גאים שזכינו בשותפים כאלו, אשר קוראים נכון את השוק ומטמיעים טכנולוגיות חדשות. הטמעת הטכנולוגיה המדוברת הינה מהמתקדמות בעולם, ומשמשת את השותפים הגדולים ביותר של טאבולה בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה