תקשורת ומדיה

או לה לה: 'לה פמיליה' נמכרה לחברת ההפקות Avanti Ciné Vidéo הקנדית-צרפתית

החברה הקנדית רכשה אופציה להפקה מקומית של הסדרה הישראלית של 'אולפני הרצליה' בה מככבים מריאנו אידלמן, רותם אבוהב ונורמן עיסא
אלכסנדר כץ | 
לה פמיליה (צילום טל שחר)
חברת ההפצה ארמוזה פורמטס מכרה אופציה של הסדרה לה פמיליה לשוק הקנדי בצרפתית. הרוכשת היא Avanti Cin? Vid?o, שעשויה להפיק אותה עבור הקהל דובר הצרפתית בקנדה, ולמכור לאחד מערוצי הטלוויזיה במדינה. זו האופציה הראשונה של הסדרה שנמכרת לחברה בחו"ל.
את 'לה פמיליה' הפיקו אולפני הרצליה. בסדרה מככבים מריאנו אידלמן, רותם אבוהב ונורמן עיסא. היא שודרה לראשונה בנובמבר 2015  בערוץ 10 וזכתה להצלחה. הסדרה מספרת את סיפורה של משפחת גרנות המתמודדת עם השחיקה שבניהול היומיום המשפחתי, כשהזוג גרנות (אבוהב ואידלמן) נפגש מדי פרק אצל הפסיכולוג (עיסא) המטפל בהם. יוצרי הסדרה הם רן דברת, אבי בלקין ואוהד פרח שגם ביים אותה.
לדברי אפרת דרור, מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, "אנחנו גאים על שאחת הסדרות הטובות שהופקו על ידי אולפני הרצליה בשנים האחרונות נקנתה על ידי חברת הפקה בחו"ל. 'לה פמיליה' היא סדרה מצחיקה, רלוונטית לכל סוגי הקהלים בישראל ובחו"ל והקונספט שלה ייחודי. אנחנו מקווים שההסכם עם Avanti Cin? Vid?o הוא ראשון מבין רבים שיבואו בהמשך".
אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר כי "'לה פמיליה' היא קומדיה מצחיקה עד דמעות שפונה לכל המשפחה, ומספרת באופן הומוריסטי את מה שעובר על לא מעט משפחות וזוגות ביומיום שלהן. אנחנו ממתינים בהתרגשות לראות את הגרסה הצרפתית-קנדית לסדרה שתופק על ידיAvanti Cin? Vid?o, שיש להן ניסיון רב בהפקת סדרות המותאמות לשוק המקומי שלהן".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה