תקשורת ומדיה
כחלק מהקמת תאגיד השידור הציבורי: מכרז לפרסום וחסויות בערוצי הרדיו והטלוויזיה
התאגיד יוצא במכרז לאיתור זכיין שימכור פרסומות וחסויות לרדיו ולטלוויזיה יחדיו, בניגוד למה שהיה נהוג עד כה ברשות השידור
תאגיד השידור הציבורי יוצא במכרז לבחירת זכיין שימכור פרסומות וחסויות ברשתות הרדיו וערוצי הטלוויזיה של התאגיד. כזכור, הכנסת קיבלה לאחרונה את התיקון לחוק השידור הציבורי במסגרתו נדחתה סגירת רשות השידור ותחילת הפעלתו של התאגיד עד לסוף ספטמבר השנה.
במצב כזה, הזכיין החדש יחל לפעול לקראת סוף השנה ויהיה אחראי על מכירת הפרסומות והחסויות בכלל ערוצי הרדיו והטלוויזיה הציבוריים של תאגיד השידור.
בניגוד לרשות השידור, שם שפ"מ היא הזכיין למכירת פרסומות ותשדירים רק עבור קול ישראל. על פי הערכות, שפ"מ מכניסה לרשות כ-80 מיליון שקלים בשנה מפרסום ברדיו, ואילו ההכנסות מהתשדירים בטלווזיה עומדים על כ-20 מיליון. הפעם יהיה זכיין שיעשה זאת עבור הרדיו והטלוויזיה במקביל, ויוכל להרכיב כך חבילות פרסומות לתאגיד.
מכרז זה, מצטרף לתהליכי גיוס מנהלים ועובדים כמו גם מכרזים נוספים בתחומי הקמת האולפנים וההפקות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תוכן תוכן ועוד פעם תוכןאני 04/2016/18הגב לתגובה זו0 0מה ישדרו בערוץ זו השאלה היחידה. ובבקשה שכל מי שלקח אי אי פעם החלטה בנושא תוכן בערוץ 1 - לא יעשה זאת שוב! לעולם!סגור