תקשורת ומדיה

מותו של לוחם: העיתונאי ויו"ר תנועת אומ"ץ אריה אבנרי הלך היום לעולמו

בגיל 79 הלך היום אבנרי לעולמו,, לאחר קריירה ארוכה של עשרות שנים בתקשורת ובביקורת התקשורת, שהתחילה עוד בהיותו חייל
אלכסנדר כץ |  1
אריה אבנרי, יו"ר תנועת אומ"ץ (צילום יח"צ)
יו"ר תנועת אומ"ץ אריה אבנרי נפטר היום (יום ג') בבית החולים תל השומר, לאחר מאבק במחלה קשה בגיל 79. הוא הותיר אחריו אישה, 2 בנים ונכדים. על מועד הלווייתו יבוא הודעה.
אבנרי החל את דרכו העיתונאית בעיתון במחנה כשהיה חייל, ובהמשך בביטאון חיל האוויר ובגל"צ. בהמשך, כתב בעיתון רימון אותו ייסד השב"כ כדי להילחם בשבועון העולם הזה של אורי אבנרי.  בהמשך ערך תכניות בקול ישראל ובגל"צ, וכתב בידיעות אחרונות. ב-2002 הצטרף למעריב וכתב תחקירים עד 2007.
בעשור האחרון פרסם אבנרי טור קבוע באתר ניוז 1 של יואב יצחק. הוא גם פרסם ספרים בסוגיות שונות בציבוריות ובתחום התקשורת.
ב-1989 הקים את עמותת אמיתי - אזרחים למען מינהל תקין, וקיבל כעבור 8 שנים את אות נשיא המדינה. לאחר שהעמותה הפסיקה את פעולתה, היה ב-2003 אבנרי ממקימי אומ"ץ. ב-1997 נבחר ליו"ר האיגוד הארצי של עיתונאי ישראל וכעבור שנתיים התפטר מתפקידו עם עזיבת 'ידיעות אחרונות'.
תגיות אריה אבנרי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרכינו ראש כי העצב גדול מאד.
    אליס גולדמן 04/2016/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרכינו ראש כי העצב גדול מאד. היום הלך לעולמו מורי, רבי ורעי אריה אבנרי, לאחר מאבק במחלה קשה. אריה הוא יו"ר תנועת אומ"ץ OMETZ, לוחם אמיץ נגד שחיתות שלטונית, סופר, עיתונאי, פובליציסט. אריה הוא שגייס אותי לתנועת אומ"ץ לפני 7 שנים, ממנו למדתי שהמאבק בשחיתות שלטונית הוא המאבק הגדול ביותר במדינתי האהובה. המילים נכתבות בקושי רב, הדמעות חונקות ואיני יודעת נחמה. אריה חברי הטוב והאהוב, אעשה ככל יכולתי להמשיך בדרך אותה התווית. יהי זכרך ברוך. עו"ד אליס גולדמן.
    סגור