תקשורת ומדיה

התפקיד החדש של טל שורר: ישמש גם ככתב ההייטק והטכנולוגיה של 'חדשות 10'

עורך חדשות הספורט יקבל נושא סיקור חדש, לאחר שיצר בשנה האחרונה סדרת כתבות על תעשיית ההייטק הישראלית. אבל אל דאגה: לברזיל הוא יסע כדי לסקר את האולימפיאדה
אלכסנדר כץ |  2
טל שורר (צילום יח"צ)
טל שורר, עורך הספורט בחדשות 10, ישמש במקביל גם ככתב ההייטק והטכנולוגיה של החברה. שורר משמש ב-3 השנים האחרונות כעורך חדשות הספורט בחברת החדשות, לאחר ששימש בתפקיד זהה בגל"צ, עד 2013. 
במהלך עבודתו כעורך הספורט, הוא כיסה אירועי ספורט גדולים בארץ ובעולם, לצד תחקירים בנושא איגודי הספורט הגדולים - כדורסל ושחייה, וההתאחדות לכדורגל. הוא צפוי לנסוע לברזיל ולסקר עבור 'חדשות 10' את המשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו.
בשנה האחרונה ערך שורר 2 סדרות כתבות ששודרו במסגרת המהדורה המרכזית, האחת - "אפס בספורט", שעסקה בבעיות המבניות של עולם הספורט ההישגי בישראל, והשנייה "המרדף אחרי האקזיט" שנכנסה לעומקה של תעשיית ההיי טק הישראלית ודנה בחלום הישראלי החדש לבצע "אקזיט", וצדדיו הזוהרים פחות.
טל שורר מסר כי הוא "שמח להתחיל תחום חדש בפעם הראשונה אחרי הרבה שנים בעולם חדשות ספורט. ההצצה לעולם ההיי טק בסדרת הכתבות 'המרדף אחרי האקזיט' סקרנה אותי ופתחה את התיאבון לעיסוק נוסף בתחום המתפתח הזה, שהופך משמעותי יותר ויותר בסדר היום של כולנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה ערוץ פח. זה כאילו שקרין גורן תגיש תוכנית על רכבים (ל"ת)
    חדשות הפח 05/2016/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בשנה של אולימפיאדה? - בושה (ל"ת)
    עלבון לחלטורה 05/2016/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור