תקשורת ומדיה
גיוס נוסף במקאן: רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום - מונתה לסמנכ"לית תוכן במשרד
רודנר, שעבדה בכבלים, בלוויין ובערוצי הטלוויזיה השונים, כתבה ופיתחה פורמטים. בעבר עבדה בגיתם BBDO וכעת תנהל את תחום התוכן עבור מותגים במקאן
אשת התוכן רותי רודנר חוזרת לעולם הפרסום. לאייס נודע כי רודנר תשמש סמנכ"ל תוכן במקאן תל אביב, ותוביל פיתוח ויישום אסטרטגיות תוכן עבור המותגים השונים במקאן.
רודנר בעלת ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות תוכן ותכנים עבור מותגים בפלטפורמות שונות. את דרכה החלה כעורכת בהארץ, משם עברה לחברת החדשות של ערוץ 2. בהמשך ניהלה ערוצים דיגיטליים בחברות הכבלים ובלוויין והייתה מנהלת הפיתוח של קשת וסמנכ"לית התוכן באתר נענע10 כשהוא הפך לאתר של ערוץ 10. ובכלל, התוכן הוא דבר הזורם בתוך המשפחה – כשהיא נשואה לגיא פינס, מגיש 'ערב טוב' בערוץ 10 ומבעלי משרד הפקות תוכן.
אחרי שעזבה את נענע10, הצטרפה לגיתם BBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט. בהמשך התמקדה בפיתוח וביצירה, ובקרוב תעלה בערוץ 2 סדרה שכתבה בשם בלשיות. רודנר גם פיתחה פורמטים לזרוע הבינ"ל של קשת, ועסקה בתוכן דיגיטלי ובשילוב פלטפורמות התוכן השונות במגוון גופים מסחריים ובהם גוגל ישראל.
במקאן אומרים כי התוכן הפך בשנים האחרונות למרכיב משמעותי באסטרטגיות השיווק של מותגים מובילים, וכי רודנר תפתח ותטמיע אסטרטגיות תוכן המשתלבות בתקשורת השיווקית עבור מותגי מקאן. לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב, "מקאן ממשיכה לנוע לעבר מטרה ברורה וחסרת פשרות להוביל את השוק בתוצר הקריאטיבי והדיגיטלי. התוכן הוא מרכיב קריטי וחשוב למימוש מטרה זאת. רותי רודנר היא אחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה והמובילות בתחום התוכן. אני שמח על הצטרפותה של רותי ובטוח שיחד איתה ועם הצוות הנוכחי במקאן נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".
רותי רודנר מסרה כי "עמית משיח והנבחרת המשובחת שלצדו, מצעידים מהפכה לעבר המודלים החדשים שנטווים בין תוכן, מותגים ופרסום, ואני גאה, שמחה ומאותגרת ביותר להצטרף אליהם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.גיא פינס זה "תוכן"? הצחקתם (ל"ת)יוסי תוכן 05/2016/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.יש הבדל גדול בין תוכן שיווקי לבין פיתוח תוכןעזרא 05/2016/08הגב לתגובה זו0 0להביא דינוזאור להוביל תוכן מקביל רק למינוי של פרסומאי שחזר מהאוב להוביל מחלקת דיגיטל בהצלחה עם הבנת העולם החדשסגור
-
9.4 ילדים ובעל..איך יש לה זמן? שוב מנויים סתמיים של 7 חודשים? (ל"ת)דנה 05/2016/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.תוכן וקריאטיב זה לא על אותה משבצת ?לקוח מתענין 05/2016/03הגב לתגובה זו0 0פרסום בשנת 2016 זה יצירת תוכן אז אם מביאים סמנכל תוכן מה למעשה התפקיד של פרסמן ? לכתוב ג׳ינגלים למשביר ? מתחיל להיות צפוף שם במקאן ..סגור
-
היא כפופה לפרסמןטל 05/2016/04הגב לתגובה זו1 0הוא המשנה למנכ"לסגור
- טען עוד
-
7.כל הכבוד למקאן. רואים את העתיד.סטלה 05/2016/03הגב לתגובה זו1 1תוכן זאת מגמה חזקה שבעתיד לכל משרד פרסום שמכבד את עצמו יהיה סמנכ"ל תוכן. והם פורצי דרך ראשונים. אשלח את הכתבה הזאת לסמנכ"ל שלי אם הוא עוד לא ראה, אולי גם אנחנו צריכים ללכת בכיוון אגב כיוון נגמר לי הירוק בדיוק מה לעשות?? אולי אפסיק לעשן? סתם, לא נגמר, יש עוד קצת.סגור
-
6.מינוי של חצר ביזנטית - חברה של משיח (ל"ת)מכיר 05/2016/03הגב לתגובה זו3 1סגור
-
5.משהו טוב קורה במקאן (ל"ת)לקוחה של שנים 05/2016/03הגב לתגובה זו0 3סגור
-
4.מינוי משובחאלי 05/2016/03הגב לתגובה זו0 2ומרענן. בהצלחהסגור
-
3.כל אחד צריך כשרון, גם לדעת למכור את עצמך זה משהו1 למאי לשעבר 05/2016/03הגב לתגובה זו6 0תמיד אמרתי שיש שני סוגי אנשים. כאלה שעובדים קשה וכאלה שהם מוכשרים. מסתבר שיש סוג שלישי.סגור
-
2.משיח מביא חבריםאבי 05/2016/03הגב לתגובה זו8 2מאד מקצועי מצד משיח להביא חברה שלו ולתפור לה תפקיד. נכשלה בגיתם תכשל גם פהסגור
-
הגיוס הבא שלו הוא...ב.ס. 05/2016/03הגב לתגובה זו3 0אחמד טיבי בתור סמנכל טרנספר ליהודים שעוד חיים בבנייןסגור
-
1.היא כבר הייתה בעולם הפרסוםולווט חוזרת 05/2016/03הגב לתגובה זו5 0היה לה פעם תפקיד בגיתםסגור