תקשורת ומדיה

תאגיד השידור ישכור את מתחם ערוץ 9 במודיעין; ירכוש מבנה קבע בירושלים

גם לאחר "מלחמת העולם" שניהלה עיריית ירושלים, החליטה מועצת התאגיד לאשר את השכרת המתחם של ערוץ 9 לתקופה של שנתיים, ולרכוש מבנה קבע בשכונת גבעת שאול
אלכסנדר כץ |  2
הבית החדש של תאגיד השידור הציבורי: מתחם ערוץ 9 במודיעין (צילום אלכסנדר כץ)
תאגיד השידור הציבורי חתם על הסכם הבנות לרכישת משכן הקבע של התאגיד בשכונת גבעת שאול בירושלים. במקביל, נחתם חוזה לשכירות זמנית במודיעין שישמש את התאגיד עד השלמת מבנה הקבע בירושלים.
החתימות על החוזים התאפשרו לאחר שמועצת התאגיד בראשותו של היו"ר גיל עומר, התכנסה אמש (יום ב') לישיבתה השנייה. המועצה קיבלה דיווח על הסכם ההבנות שגובש בהתאם להחלטתה לרכישת מבנה קבע לשידור הציבורי בירושלים, במקביל לשכירת הנכס בו שוכן ערוץ 9 באזור התעשייה של מודיעין לתקופה של שנתיים. המגעים עם ערוץ 9 התנהלו בשנה האחרונה, לאחר שבערוץ עצמו נקלעו לקשיים והחליטו לצמצם הוצאות בכך שיעזבו את המתחם רחב הידיים.
המועצה קיבלה את ההחלטה לאחר חוות דעת של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אבי ליכט שקבע כי יש להתיר באופן זמני שידורים מחוץ לירושלים וזאת כדי לאפשר את תחילת השידורים במהלך השנה הקרובה. החלטה זו של ליכט הגיע גם לאחר "מלחמת עולם" שניהלה עיריית ירושלים להשאיר את השידור הציבורי בעיר.
בישיבת המועצה אושרו פה אחד גם תכנית העבודה שהציג המנכ"ל אלדד קובלנץ וכן הקמת ועדות המשנה ואיושן של אות וועדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עכשיו תשלמו גם בבעת שאול גם במודיעין וגם תחזיקו את הנכס ברוממה (ל"ת)
    חלם 05/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    תאגיד השידור
    מבפנים 05/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נמשכת זריקת הכספים להקמת גוף במקום גוף קיים ומתפקד בהתאם למורשת ארדן השחצן לפיד הקברן והפודלים שלהם. ביניהם אבי ליכט שיגיד מה שיאמרו לו להגיד ויכשיר כל שרץ ותועבה. הכל בגלל נדלן וכסף מושחת
    סגור