תקשורת ומדיה

אפקט הדלפת דוח המבקר על 'צוק איתן': ליברמן תובע 140 אלף ש' מאור הלר

ליברמן תובע את הכתב הצבאי של 'חדשות 10' בעקבות פרסום כי הוא זה שהדליף את דוח מבקר המדינה כדי לפגוע בנתניהו ויעלון. 'חדשות 10': "בשידור הובאה תגובתו הנרחבת של ליברמן"
אלכסנדר כץ | 
אביגדור ליברמן (צילום Ralph Alawang)
ח"כ אביגדור ליברמן תובע את אור הלר. יו״ר ישראל ביתנו הגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה נגד הכתב הצבאי של חדשות 10 בגין הוצאת לשון הרע. התביעה הוגשה בעקבות דבריו של הלר במהדורת שישי לפני כשבוע וחצי, כי ליברמן הוא זה שעומד מאחורי הדלפת דוח מבקר המדינה בעניין תפקוד הדרג המדיני במבצע צוק איתן, שפורסם לפני מספר שבועות, ולטענתו של ליברמן - פגעה בשמו הטוב. 
את סכום התביעה בסך 140 אלף שקלים, מתעתד ליברמן להעביר כתרומה לאגודה למען החייל. ליברמן גם מבקש מבית המשפט לחייב את הלר לפרסם התנצלות בגין ההאשמה הכוזבת, כאשר לטענתו - אין הוא זה שהדליף את הדוח, חמרות שאין הוא מחויב להכחיש או להודות בדבר.
הלר אמר באותה מהדורת 'שישי' בשמו של גורם ביטחוני בכיר ששמו לא פורסם, כי "מי שהדליף את הדוח הזה הוא אביגדור ליברמן, כדי לפגוע פוליטית בנתניהו וביעלון - אולי לרשת אותו גם בתור שר הביטחון", ובהמשך הוסף כי "איוט ליברמן לחלוטים מסומן כמדליף של הדוח הזה". 
ביום ראשון שעבר העביר ליברמן מכתב התראה לפני תביעה, בו דרש את התנצלות על הפרסום. פרקליטו של ליברמן, עו"ד יואב מני, דרש כי 'חדשות 10' תפרסם פעמיים התנצלות במהלך השידור, כאשר לפחות באחד המקרים יקריא את ההתנצלות הלר עצמו".
מ'חדשות 10' נמסר בתגובה: "אור הלר פרסם דברים בשם גורמים בכירים במערכת הביטחון, שהצביעו על מר ליברמן כמדליף חלקים מהדוח. בשידור הובאה תגובתו הנרחבת של מר ליברמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה