תקשורת ומדיה

סכסוך בין מועצת שומרון לערוץ 7: חרם מודעות, צנזור תמונות ואי פרסום אייטמים

בערוץ 7 טוענים כי ראש המועצה יוסי דגן החליט להפסיק לעבוד מול האתר משום שלא היה מרוצה מהסיקור. מאידך, במועצה טוענים לצנזור תכנים ותמונות - ולכך שהקמפיינים בערוץ 7 לא היו אפקטיביים
אלכסנדר כץ |  3
יוסי דגן באתר ערוץ 7 - עוד בתקופה שהצדדים הסתדרו (צילום צילום מסך)
מזה כחודשיים ששורר לו נתק בין המועצה האזורית שומרון לערוץ 7. גורמים מספרים לאייס על הסכסוך - והטלת האשמות זה בזה.
מצד אחד נמצאים אנשי ערוץ 7, שטוענים כי עוד לפני פסח הפסיקה המועצה האזורית לשלוח הודעות לעיתונות, ואף נקטה בצעד של חרם מודעות – בכך שנמנעו תקציבי פרסום בעשרות אלפי שקלים. הסיבה - כך נטען - היא וטו שהטיל ראש המועצה יוסי דגן על עבודה עם ערוץ 7, גוף התקשורת מהמזוהים ביותר עם ההתיישבות ביהודה ושומרון, משום שלא זכה לסיקור לו רצה.
בדף הפיסיבוק של ערוץ 7 אף פורסם אתמול: "על אף חרם שהטילה עלינו המועצה האזורית שומרון, מסיבות אישיות ופרטיות של הנהגת המועצה, אנחנו ממשיכים לסקר את החדשות והאירועים המתרחשים באזורכם, לדווח באמינות וללא משוא פנים".
מן הצד השני נמצאת המועצה האזורית שומרון, שאנשיה טוענים כי הסיבה להפסקת הפרסום בערוץ 7 היא חוסר האפקטיביות שקמפיינים כאלה הניבו, מה שהוביל להחלטה לנתב יותר ויותר תקציבים לפרסום בפייסבוק, ואף באתרים 0404 וכיפה. לטענת גורמים כנראה שזו הסיבה שהובילה לשינוי ביחס, לכאורה, של ערוץ 7 כלפי המועצה. 
את תגובתו של דגן לא ניתן היה להשיג משום שלא היה אתמול בערב בארץ, אולם גורם אמר לאייס כי דווקא ערוץ 7 הוא זה שמחרים את המועצה, ומנסה להלך אימים על אנשי המועצה, כמו גם צנזור תמונות ואף קטעי וידאו בהם מופיע דגן.
גורם בערוץ 7 ציין בשיחה עם אייס כי "ראש המועצה דגן הילך אימים על האתר ודרש את שמו ותמונתו בכל אייטם שנשלח על ידי דוברת המועצה. דגן פועל בצורה כוחנית ומבזה איש ציבור. כל הניסיונות להביא אותו לחדול ממעשיו עלו בתוהו".
מהמועצה המקומית שומרון נמסר: "המועצה נמצאת בתנופה של שפע אירועי תרבות וחינוך מטבע הדברים ריבוי הפעילות בכל רחבי המועצה דורש פרסום נרחב לרבות פרסום במדיה החברתית. המועצה לא יכולה להתחייב לפרסום רק בכלי תקשורת אחד. המועצה האזורית שומרון תשקיע את כספי הפרסום שלה, כספי ציבור, במדיות האפקטיביות ביותר וברשת החברתית על בסיס תוצאה, והיא מצפה כי מדיות התקשורת לא יחרימו התרחשויות הקשורות בשומרון בשל פרסום".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסי דגן הוא פירומן.בכל מקום הוא מצית, מסית, מסכסך, מפלג
    תומר 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי זה מה שבנה אותו כששבת מול ביתו של ביבי , כשזה האחרון התרפס לפניו.
    סגור
  • 2.
    יוסי דגן הוא פירומן.בכל מקום הוא מצית, מסית, מסכסך, מפלג
    תומר 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי זה מה שבנה אותו כששבת מול ביתו של ביבי , כשזה האחרון התרפס לפניו.
    סגור
  • 1.
    ערוץ 7 מתנהל כמו עיתון פרוואדה.. אמת שהיא לא אמת.
    אורי ציון 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן מצנזרים.. אין חופש ביטוי.. כאילו ערוץ 7 אבל מתנהג כמו החרדים שמסננים במסננת מים.. כל דעה.
    סגור