תקשורת ומדיה

אחרי ההסכם עם נטפליקס: 'ענני תקשורת' פותחת שלוחה ראשונה בארה"ב

מטרת ההתרחבות היא דריסת רגל נוספת בעולם הסדרות המתוסרטות. את הסניף ינהל אהד אשכנזי, מנהל הפיתוח הבינ"ל של החברה ומנהל ערוץ קומדי סנטרל בישראל
אלכסנדר כץ | 
ענני תקשורת (צילום ענני תקשורת)
קבוצת ענני תקשורת פותחת נציגות בניו יורק. מהלך זה מגיע לאחר שחתמה על עסקה בלעדית ואסטרטגית עם נטפליקס ומכרה לה את הזכויות לרימייק של הסדרה החממה.
באמצעות הסניף האמריקאי מתכוונים בענני תקשורת להעמיק את קשריה עם חברת ויאקום, שאת ערוציה היא מייצגת בישראל - ניקלודיאון, ניק ג'וניור, MTV וקומדי סנטרל. במקביל החברה תפעל לפתח ולהפיק תכניות בז'אנרים שונים לערוצי הכבלים ורשתות השידור באמריקה, כאשר כבר מתקיימים מגעים לשיתופי פעולה כאלה והמטרה היא בין היתר להפיק סדרות מתוסרטות ישירות לחו"ל.
את הסניף האמריקאי שיפתח בקיץ הקרוב, ינהל אהד אשכנזי, כיום מנהל הפיתוח הבינ"ל של 'ענני' ומנהל ערוץ קומדי סנטרל בארץ, שיעבור לצורך כך לניו יורק.
אשכנזי חבר בצוות הפיתוח הבינ"ל של קומדי סנטרל ולפני שהצטרף לענני, שימש כעורך ראשי ברשת ובקשת וניהל את ערוץ הצחוק ביפ.
ענני תקשורת נמצאת בבעלותו המלאה של אודי מירון שמכהן בה גם כיו"ר פעיל. החברה מנוהלת על ידי אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, המשמשים כמנכ"לים משותפים. בבעלותה מעל 14 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים וערוץ אגו.
"מדובר במהלך נוסף הנועד לחזק את פעילותנו מעבר לים ומצטרף לכמה תהליכים שכבר החלו להירקם בינינו לבין חברות בינ"ל", מסרה אטלס-כץ, "אני מאחלת לאהד הצלחה גדולה – הצלחתו היא הצלחתנו". אשכנזי הוסיף: "אני נרגש לקראת מגוון האפשרויות שנפתחו בפנינו ובעיקר מהאפשרות לייצג חברה עוצמתית כמו 'ענני תקשורת' באמריקה. אני בטוח ששיתופי הפעולה עם גופי השידור וחברות ההפקה מעבר לים יובילו אותנו להישגים נפלאים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה