שיווק ופרסום

התשובה לששון גבאי: רותם סלע תוביל את קמפיין טורנדו במקאן

מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה
משה בנימין |  10
רותם סלע (צילום אייל נבו)
רק לפני 4 ימים פרסמנו לראשונה באייס על העברת תקציב הפרסום של טורנדו מבאומן בר ריבנאי לידי מקאן תל אביב. 2 הסיבות המרכזיות שהובילו להחלטה זו היו המאבק של חברת המדיה זניט (המטפלת בקבוצת פובליסיס) בקשת - מה שהוביל לנתק בין הצדדים שהשפיע ישירות על לקוחות באומן כגון טורנדו והסיבה השנייה שהועלתה הייתה אי שביעות רצון של טורנדו מהקמפיין האחרון שלה בבאומן בכיכובו של ששון גבאי. כעת עם המעבר למקאן נראה שנמצא התחליף לששון גבאי - החשקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע. 
נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה הקונספט והשפה הפרסומית החדשה של טורנדו תחת מקאן, אך סלע היא זו שצפויה להוביל את המהלך. במקאן ובעיקר בטורנדו, הבינו שהקיץ כבר כאן, המתחרים שוטפים את המדיה עם פרסומות למזגנים (חדש באוויר - תדיראן של ראובני פרידן) ויש להכין מענה בדמותה של פרסומת חדשה במהירות האפשרית. 
מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה. עבור סלע, מדובר בשנה מוצלחת במיוחד: היא מובילה בימים אלו גם את הקמפיין של אי די דיזיין לצידו של אסי עזר ולאחרונה גם חתמה על חוזה ארוך טווח עם זכיינית ערוץ 2 קשת.

 פרסומת ששון גבאי לטורנדו באמצעות באומן בר ריבנאי

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עליות הפרסום של מזגני טורנדו
    איל 07/2016/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק בגלל הפרסום המסיבי של מזגני טורנדו בעיתונות ובמדיה. לא ארכוש לעולם מזגן מחברה זאת. למרות הפרסום המסיבי של החברה לא נראה כי מכירות המזגנים שלהם שולטת בשוק המזגנים. השולטים בשוק הם: תדיראן ואלקטרה.
    סגור
  • 8.
    רותם סלע
    הבליין 07/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?המון הצלחה
    סגור
  • 7.
    אותם סלע
    הבליין 07/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?
    סגור
  • 6.
    חיכוי עלוב ולא מוצלח של תדיראן
    קוף אחרי בן אדם 07/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדיראן השנה הפציצו בפרסומת בכיכובה של שיר אלמליח ובטורנדו רצו מהר לחכות אותם כמו תמיד . פרסומת חלשה עם פרזנטורית שלא מאמינה למוצר אלא לסימן הדולר. אם תשלמו יפה גם אוויר היא תפרסם לכם
    סגור
  • קוף תלמד עברית
    אתה דביל 07/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחקות זה עם קוף הבנת קוף?
    סגור
  • 5.
    מי חתום על הסרט הגאוני הזה
    דן 07/2016/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדובר באחת מיצירות המופת של עולם הפרסום.
    סגור
  • 4.
    win win
    yo 06/2016/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה יוצר בידול ופילוח של שוק המזגנים: קטגוריית עממיקו וקטגוריית אלטיסטיקו. בקיצור, לא כוחות.
    סגור
  • 3.
    החשקנית?
    רותם סלע 06/2016/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טעות פרוידנית
    סגור
  • 2.
    תהיה קרוב לצלחת (של האנשים, לא האוכל)
    מסקנה 06/2016/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא יודעת עד כמה היא אהודה בקהל אבל היא מתחברת לאנשים הנכונים כל זאת בלי להיות המאמי של המדינה
    סגור
  • 1.
    בחירה גרועה ,היא מאוד שנואה על כולם,חבל (ל"ת)
    רון 06/2016/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור