תקשורת ומדיה

קורץ לוותיקים: התאגיד גייס את מושיק טימור וגדעון הוד

(עדכון: 17:29) שבועיים אחרי שחגג 80, קיבל טימור הצעה להשתלב בתאגיד עם תכניתו 'שישי אישי', במה שנראה גם כניסיון להרגיע את אנשי הרשות החוששים. גם הוד מצטרף ויגיש מוזיקה קלאסית
אלכסנדר כץ |  3
גדעון הוד ומושיק טימור (צילום אלכסנדר כץ, יח"צ)
אנשי הרדיו הוותיקים מושיק טימור וגדעון הוד בדרך לתאגיד השידור הציבורי. לאייס נודע כי טימור והוד קיבלו הצעות להמשיך להגיש את התכניות שהגישו ברשת ב' במשך שנים רבות. הוד אף קיים היום (יום ה') אחר הצהריים פגישה בתאגיד, שהוגדרה כמוצלחת. 
רק לפני שבועיים חגג טימור יום הולדת 80, ולמרות שיצא רשמית לפנסיה, הוא משדר בקול ישראל. חלק ממגישי קול ישראל שיצאו לפנסיה, חוזרים לשדר בה בהתנדבות, אבל נראה כי עם טימור צפוי להיחתם חוזה כספי.
הקריירה של טימור ברשות השידור, אליה הצטרף לפני כמעט 60 שנה, עשירה: הוא השתתף בתכניות רבות בטלוויזיה בהן השעשועונים 'זה הסוד שלי', 'שחק אותה' ו'תשע בריבוע', וערך והגיש תכניות ברדיו, בן 'בחצי היום', 'מחפשים את המטמון'. הוא עדיין מגיש בכל שישי בחצות את 'שישי אישי' בת 3 השעות. 
הוד מבוגר מטימור בשנתיים - והוא עובד ברשות מאז 1955 - ולמעשה 61 שנה, בשנים האחרונות כפנסיונר. במשך עשרות שנים שידר את משחקיה של מכבי תל אביב ושל הנבחרת, וגם לאחר פרישתו המשיך להגיש לסירוגין את מבזקי הספורט ברשת ב'. במשך כ-30 שנה הגיש את פינת "אור ירוק" - משדר תחבורה יומי שיועד לבעלי רכב והולכי רגל. הוד היה מיוזמי התכנית שירים ושערים. 
שילובם של השניים, בני 80 פלוס, היא גם קריצה לעבר ותיקי רשות השידור, שהביעו לא אחת חשש מכך שיוחלפו בצעירים - ובעיקר באלה מגל"צ. בשבוע שעבר פורסם באייס כי מגיש החדשות מלאכי חזקיה מצטרף לתאגיד, וגם עם אריה גולן כבר נחתם חוזה, והוא ימשיך להגיש את 'יומן הבוקר'. 
בתאגיד לא הגיבו לידיעה. טימור מאשר בשיחה עם אייס כי קיבל פנייה בימים האחרונים מהתאגיד, והוא ימשיך עם תכניתו גם בגוף החדש: "קיבלתי הצעה להמשיך גם בתאגיד השידור. למה לא? אמשיך עם התכנית שלי". את תגובתו של גדעון הוד לא ניתן היה לקבל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זו תהיה אותה גברת ללא שינוי האדרת
    עדי 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהתאגיד החדש לא קולט כוחות צעירים חדשים שגמרו ללמוד תקשורת ויש כאלה מאות מה שקורה זה אותם אנשים רובם שיצאו נגד התאגיד [ אריה גולן]עכשיו הם כנראה בגלל הכסף מוכנים למחול על כבודם ולהשתתף בתאגיד להוציא מהנפטלין אנשים אשר עבדו ב רשות השידור אומר דבר אחד רוחות חדשות לא ינשבו בתאגיד החדש וחבל על כל הניסיון להחלת הרשות חדשה
    סגור
  • 2.
    אותה גברת בשינוי אדרת קוראים לזה (ל"ת)
    א. 07/2016/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    חיסול השידור הציבורי
    מבפנים 07/2016/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מהלך מטופש ומושחת של ארדן השחצן ולפיד הקברן. הכתבה מראה שקול ישראל מתפקד כראוי וחיסולו שגיאה גסה וגרועה.
    סגור