תקשורת ומדיה

אסף גלעד עוזב את כלכליסט - לטובת חברת סטארט-אפ

לאייס נודע כי גלעד יעזוב בסוף החודש את העיתון, לאחר 8.5 שנים ברמת החייל. בשלב זה יש מספר מועמדים להחליפו בתפקיד
אלכסנדר כץ |  1
אסף גלעד (צילום יח"צ)
כתב ההיי-טק של כלכליסט, אסף גלעד פורש לטובת עבודה בחברת סטארט-אפ - גלעד יסיים את תפקידו בעוד כשבועיים, ובשלב זה ישנם מספר מועמדים להחליף אותו בתפקיד.
אסף גלעד החל לעבוד בכלכליסט לפני כ-8.5 שנים, תקופה קצרה לאחר הקמת העיתון. זו הייתה  עבודתו הראשונה והיחידה עד כה בתחום התקשורת, והוא היה אחראי יחד עם מאיר אורבך על הקמת דסק ההיי-טק בתוך תחום הטכנולוגיה.
לאורך השנים רשם מספר חשיפות משמעותיות, בהן מאחורי הקלעים של אימפריית הפורנו-צ'ט של איש העסקים מולי ליטבק וסדרת תחקירים על עמק ההורדות - תעשיית התוכנות החינמיות הישראלית ועוד. בנוסף סיקר מקרוב את התפרקות נוקיה מפינלנד, וכן עבד על סדרת כתבות מעמק הסיליקון שסקרה את כלכלת השיתוף החדשה. הוא כתב מגזין גם למוסף כלכליסט והיה שותף לכנסים של העיתון - כמו כנס המובייל השנתי.
אסף גלעד אישר את הפרטים ואמר: "סיימתי 8 שנים מרתקות. אני עוזב את אחד התפקידים המעניינים שיכולתי לדמיין לעצמי. אני מודה למערכת כלכליסט ובפרט למאיר אורבך על הדרך המשותפת, ואין לי ספק שהעיתון ימשיך להיות כלי התקשורת הכלכלי המוביל בישראל".
סגן עורכת כלכליסט גולן פרידנפלד אמר לאייס כי "אסף הוא כתב מוכשר שתרם רבות לכלכליסט וחתום על כמה מהסיפורים הבלעדיים החשובים של עולם ההייטק. אנחנו מאחלים לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האובדן הכי גדול של כלכליסט עד כה (ל"ת)
    קניגט 08/2016/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור