מדיה

קמפיין פרו-בונו להשבת גולדין ושאול יעלה באתרי החדשות

עם ציון שנתיים למבצע צוק איתן, 'פרו אסטרטגיה' ו'חברון זלצמן' מובילים יחד עם משפחות החיילים קמפיין פרסום חד-יומי תחת הכותרת "המלחמה לא נגמרה"
משה בנימין |  2
סגן הדר גולדין וסמ״ר אורון שאול זכרם לברכה (צילום דו"צ, באדיבות המשפחה)
בדיוק שנתיים לאחר מערכת צוק איתן שיצוין מחר, ב-26 באוגוסט, יעלה לאוויר קמפיין פרסום בהתנדבות להשבת החללים החטופים: סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול תחת הכותרת "המלחמה לא נגמרה". 
הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט ובאפליקציות במטרה להזכיר לאזרחי ישראל שעבורם המלחמה "עוד לא נגמרה". בקמפיין, שנהגה, עוצב ומפורסם בהתנדבות מלאה על ידי משרד ייעוץ התקשורת פרו אסטרטגיה ומשרד הפרסום חברון-זלצמן, ייכתב כי "היום זהו יום הלחימה ה-770 ל'צוק איתן' והמלחמה לא נגמרה עד שהבנים חוזרים הביתה". הקמפיין שיהיה חד יומי יפורסם בהתנדבות באתרים ובאפליקציות של ynet, וואלה, מעריב, קו מנחה, ישראל היום, nrg, ונענע 10. 

 
לקראת עליית הקמפיין הודו במשפחות שאול וגולדין למערכות התקשורת על ההתגייסות לפרסום הקמפיין וציינו כי "אנחנו מרגישים שאזרחי ישראל תומכים בנו באופן מלא ומייחלים, כמונו, לשובם של הדר ואורון חזרה משדה הקרב. ממשלת ישראל חייבת לפעול בהרבה יותר נחישות והתמדה כדי שמערכת 'צוק איתן' תסתיים. כל עוד הדר ואורון נמצאים בידי החמאס בעזה, הממשלה מפרה את התחייבות שלה כלפי אלו שהיא שולחת לקרב במלחמה וכלפי משפחותיהם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "הבנים"
    תוהה 25/08/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו המשפחות הכירו בכך שהם לא חיים, למה להבטיח הבטחות באוויר?
    סגור
  • 1.
    יש לעשות כל שניתן על מנת להחזירם!!! (ל"ת)
    אילן 25/08/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור