מדיה

יהיה לוהט: נתניהו ובן כספית צפויים להיפגש - בתדרוך למעריב

כשבאוויר עדיין תלויה תביעת הדיבה שהגישו בני הזוג נתניהו נגד הכתב המדיני של מעריב, מחר יקיים ראש הממשלה תדרוך בלשכתו לבכירי קבוצת אלי עזור, בהם גם כספית עצמו
אלכסנדר כץ |  15
בנימין נתניהו ובן כספית (צילום אבי אוחיון, לע"מ; ששון תירם)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסבב הפגישות שלו עם מערכות התקשורת, ולאייס נודע כי מחר (יום ג') יארח בלשכתו בירושלים את עורכי ובכירי הכתבים בקבוצת אלי עזור, הכוללת את מעריב וג'רוזלם פוסט בין היתר.
לראש הממשלה מערכת יחסים מתוחה עם בן כספית, חבר מערכת מעריב שהוזמן לפגישה מחר. בין נתניהו לכספית עומדת ותלויה תביעת דיבה בסך מיליון שקלים שהגישו בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי הבכיר, בעקבות כתבה נרחבת שפרסם כספית במעריב ב-2010, ועסקה בהשפעתה של שרה נתניהו על התנהלותו של בעלה. כספית מרבה לעסוק באשת ראש הממשלה, ואף חשף בעבר כי הוא נהג להיפגש עם בנימין נתניהו בדירות מסתור, לבל יגיע הדבר לידיעתה של שרה נתניהו.
בשבועות האחרונים קיים נתניהו תדרוכים לאנשי חדשות 2, גל"צ, קול ישראל, ערוץ 1, עיתונאים דתיים, קבוצה של עיתונאים חרדים, תא הכתבים הצבאיים ואף עיתון ישראל היום, הנחשב ל"עיתון הבית" שלו, ממנו הוא זוכה לעדנה.
נתניהו לא נפגש בינתיים עם אנשי ידיעות אחרונות, אולם היום פורסם כי ייתכן ותדרוך כזה יתקיים למרות המשקעים העמוקים בין ראש הממשלה לעיתונאי ידיעות ובעיקר למו"ל העיתון נוני מוזס, אותו דואג נתניהו לתקוף לא אחת ברשתות החבריות.
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    סיון זקוקה להשתלת מוח
    שרה 05/10/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לה ספוג בין האזנים
    סגור
  • 6.
    אני מקווה שמישהו ייוציא סרטון שנראה אקשן... (ל"ת)
    אבי 01/09/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מחירי הדיור והגז
    הפטיש 01/09/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכים הסבר דחוף למה לא שומעים ולא רואים את נתניהו מדבר על הנושאים החשובים באמת. לא איראן ולא נעליים.
    סגור
  • 4.
    עיתונאי בכיר???? עיתונאי פחחחחח!! (ל"ת)
    חבר של עמנואל רוזן 30/08/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הקשר האמיתי בין נתניהו לעמוס רגב, עורך """ישראל היום"""(וואלה) אלוביץ'
    סיון 31/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "ישראל היום", לפי התחקיר, גם ניסה לייחס ליוזמי המחאה החברתית נטיות פוליטיות שמאלניות. ... יחס של העיתון למחאה היה "בוז מוחלט. התפיסה של רגב היא שדפני ליף צריכה ללכת למצוא עבודה במקום לבלבל את המוח". ... נתניהו קיים באותה תקופה עשרות פגישות עם עמוס רגב ונתן אשל (מתעד תחתוני נשים של ביבי)– שמונה לאחר מכן לסמנכ"ל "ישראל היום"....
    סגור
  • 3.
    המבחן היחיד הוא מבחן המציאות,השאר זה בובקעס (ל"ת)
    ימי ה-BB 29/08/2016 22:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קצינן. "ישראל היום" מדובר בעלון מפלגתי של ח"כ בנימין נתניהו
    ריטה 31/08/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העורך הראשי של עיתון "ישראל היום", עמוס רגב, מתערב בתכנים של כתבי העיתון ומטה אותם כדי שיסקרו באופן חיובי את ראש הממשלה בנימין נתניהו – טקסטים ששלחו כתבים לעיתון, בהם נמתחה ביקורת על נתניהו או על מדיניותו. לאחר עריכה, נוספו אליהם משפטים המצדדים בנתניהו או בחברי הקואליציה, והביקורת הוסרה.... נטען כי רגב מעורב בעצמו בבחירת התמונות של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, המגיעות לדפוס... "ישראל היום",
    סגור
  • 2.
    אם לכספית יש אינטגריטי הוא יסרב להתייצב
    ליאור 29/08/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל עוד זה לא מלווה גם בהתחייבות בכתב לראיון On record אחכ
    סגור
  • בן-כספית התפרסם כשקרן פטולוגי בעבר-אז מה נשתנה?
    ריטה 31/08/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי ובן-כספית שנייהם סופר שקרנים.יהיה פסטיבל.
    סגור
  • ולהפסיד את ההצגה הכי הטובה בעיר ???
    קיסרון 30/08/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נתניהו כורה לעצמו את הקבר שלו וכספית או כל אחד אחר היה רוצה לצפות בזה... I Know I am
    סגור
  • לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו רק לא ביבי פושע אוסלו, 25/12/14 22:04 ולמחרת כשניצח
    שירה 31/08/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד: נתניהו סוגר חשבון אישי עם ערוץ הלחצים שהופעלו על ערוץ 10 ערב השידור ולאחריו; המתקפה האישית על כותב שורות אלה וגם שיחה אחת, תמוהה למדי, שהתקבלה השבוע ממשרד המבקר — כך נקברה הפרשה שהיתה יכולה לחסל את הקריירה הפוליטית של נתניהו הודה וינשטיין. קבר את הדוח... יהודה וינשטיין, על "בדיקת" תחקיר "ביביטורס". בדיקה — לא חקירה, חלילה. בכל זאת, ראש ממשלה. וינשטיין עשה זאת בחוסר רצון בולט. מבקר המדינה העביר לו חומרים שלדעתו הריחו מפלילים. ליועץ לא היתה ברירה. הקצין שדיברתי איתו היה מעורב ב"בדיקה זכרתי היטב שמוטי גילת העביר למשטרה ממצאים בפרשת עמדי וההובלות עוד לפני פרסום התחקיר שלו ב–1999 חקירה פלילית נגד בנימין נתניהו ורעייתו (התיק נסגר בסוף ספטמבר 2000). תחקירי "ביביטורס" בתוכנית "המקור" בערוץ 10, נתניהו רדף אותי, ניסה להביא לפיטורי והכי גרוע, עשה את המוות לערוץ 10. בכירים בליכוד, שדיברו עם נתניהו, לחשו לי באוזן שזה הכל בגללי, שאי אפשר לדבר איתו על ערוץ 10 בכלל, שהוא מונחה מטרה. לכן הרגשתי שמותר לי, שבמקרה הייחודי הזה אני יכול ליזום שיחה עם המשטרה. 25.05.2016 07:00 רביב דרוקר "תשמע", אמרתי לקצין, "אתה יודע שאין ל
    סגור
  • 1.
    מה עם רביב דרוקר?
    מה עם רביב דרוקר? 29/08/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה עם רביב דרוקר ועם יגאל סרנה? האם הם יפגשו ?
    סגור
  • ביבי הוא סוכן מס. 2804 CFRב- . Council of Foreign Relations -CFR ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ
    שירה 31/08/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    False Passport, Money Laundering Via Panama Account לפיד: נתניהו סוגר חשבון אישי עם ערוץ הלחצים שהופעלו על ערוץ 10 ערב השידור ולאחריו; המתקפה האישית על כותב שורות אלה וגם שיחה אחת, תמוהה למדי, שהתקבלה השבוע ממשרד המבקר — כך נקברה הפרשה שהיתה יכולה לחסל את הקריירה הפוליטית של נתניהו הודה וינשטיין. קבר את הדוח... יהודה וינשטיין, על "בדיקת" תחקיר "ביביטורס". בדיקה — לא חקירה, חלילה. בכל זאת, ראש ממשלה. וינשטיין עשה זאת בחוסר רצון בולט. מבקר המדינה העביר לו חומרים שלדעתו הריחו מפלילים. ליועץ לא היתה ברירה. הקצין שדיברתי איתו היה מעורב ב"בדיקה זכרתי היטב שמוטי גילת העביר למשטרה ממצאים בפרשת עמדי וההובלות עוד לפני פרסום התחקיר שלו ב–1999 חקירה פלילית נגד בנימין נתניהו ורעייתו (התיק נסגר בסוף ספטמבר 2000). תחקירי "ביביטורס" בתוכנית "המקור" בערוץ 10, נתניהו רדף אותי, ניסה להביא לפיטורי והכי גרוע, עשה את המוות לערוץ 10. בכירים בליכוד, שדיברו עם נתניהו, לחשו לי באוזן שזה הכל בגללי, שאי אפשר לדבר איתו על ערוץ 10 בכלל, שהוא מונחה מטרה. לכן הרגשתי שמותר לי, שבמקרה הייחודי הזה אני יכול ליזום שיחה עם המשטרה. 25.05.2016
    סגור
  • כן כן, שיבוא, נראה אותו (ל"ת)
    ביבי 29/08/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • להב 433. חוקרי המשטרה זימנו לעדות עובדת נוספת בלשכת ראש הממשלה שעסקה בקשרי נתניהו עם תורמים אמריקאים