קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

יהיה לוהט: נתניהו ובן כספית צפויים להיפגש - בתדרוך למעריב

כשבאוויר עדיין תלויה תביעת הדיבה שהגישו בני הזוג נתניהו נגד הכתב המדיני של מעריב, מחר יקיים ראש הממשלה תדרוך בלשכתו לבכירי קבוצת אלי עזור, בהם גם כספית עצמו
 |  15
יהיה לוהט: נתניהו ובן כספית צפויים להיפגש - בתדרוך למעריב
בנימין נתניהו ובן כספית, צילום: אבי אוחיון, לע"מ; ששון תירם
ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסבב הפגישות שלו עם מערכות התקשורת, ולאייס נודע כי מחר (יום ג') יארח בלשכתו בירושלים את עורכי ובכירי הכתבים בקבוצת אלי עזור, הכוללת את מעריב וג'רוזלם פוסט בין היתר.
לראש הממשלה מערכת יחסים מתוחה עם בן כספית, חבר מערכת מעריב שהוזמן לפגישה מחר. בין נתניהו לכספית עומדת ותלויה תביעת דיבה בסך מיליון שקלים שהגישו בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי הבכיר, בעקבות כתבה נרחבת שפרסם כספית במעריב ב-2010, ועסקה בהשפעתה של שרה נתניהו על התנהלותו של בעלה. כספית מרבה לעסוק באשת ראש הממשלה, ואף חשף בעבר כי הוא נהג להיפגש עם בנימין נתניהו בדירות מסתור, לבל יגיע הדבר לידיעתה של שרה נתניהו.

בשבועות האחרונים קיים נתניהו תדרוכים לאנשי חדשות 2, גל"צ, קול ישראל, ערוץ 1, עיתונאים דתיים, קבוצה של עיתונאים חרדים, תא הכתבים הצבאיים ואף עיתון ישראל היום, הנחשב ל"עיתון הבית" שלו, ממנו הוא זוכה לעדנה.

נתניהו לא נפגש בינתיים עם אנשי ידיעות אחרונות, אולם היום פורסם כי ייתכן ותדרוך כזה יתקיים למרות המשקעים העמוקים בין ראש הממשלה לעיתונאי ידיעות ובעיקר למו"ל העיתון נוני מוזס, אותו דואג נתניהו לתקוף לא אחת ברשתות החבריות.



הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
15 תגובות
7.
סיון זקוקה להשתלת מוח
יש לה ספוג בין האזנים
שרה | 05/10/2016 13:59
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
אני מקווה שמישהו ייוציא סרטון שנראה אקשן... (ל"ת)
אבי | 01/09/2016 17:07
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
מחירי הדיור והגז
צריכים הסבר דחוף למה לא שומעים ולא רואים את נתניהו מדבר על הנושאים החשובים באמת. לא איראן ולא נעליים.
הפטיש | 01/09/2016 08:14
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
עיתונאי בכיר???? עיתונאי פחחחחח!! (ל"ת)
חבר של עמנואל רוזן | 30/08/2016 18:14
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
הקשר האמיתי בין נתניהו לעמוס רגב, עורך """ישראל היום"""(וואלה) אלוביץ'
"ישראל היום", לפי התחקיר, גם ניסה לייחס ליוזמי המחאה החברתית נטיות פוליטיות שמאלניות. ... יחס של העיתון למחאה היה "בוז מוחלט. התפיסה של רגב היא שדפני ליף צריכה ללכת למצוא עבודה במקום לבלבל את המוח". ... נתניהו קיים באותה תקופה עשרות פגישות עם עמוס רגב ונתן אשל (מתעד תחתוני נשים של ביבי)– שמונה לאחר מכן לסמנכ"ל "ישראל היום"....
סיון | 31/08/2016 12:03
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
המבחן היחיד הוא מבחן המציאות,השאר זה בובקעס (ל"ת)
ימי ה-BB | 29/08/2016 22:51
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
קצינן. "ישראל היום" מדובר בעלון מפלגתי של ח"כ בנימין נתניהו
העורך הראשי של עיתון "ישראל היום", עמוס רגב, מתערב בתכנים של כתבי העיתון ומטה אותם כדי שיסקרו באופן חיובי את ראש הממשלה בנימין נתניהו – טקסטים ששלחו כתבים לעיתון, בהם נמתחה ביקורת על נתניהו או על מדיניותו. לאחר עריכה, נוספו אליהם משפטים המצדדים בנתניהו או בחברי הקואליציה, והביקורת הוסרה.... נטען כי רגב מעורב בעצמו בבחירת התמונות של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, המגיעות לדפוס... "ישראל היום",
ריטה | 31/08/2016 12:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
אם לכספית יש אינטגריטי הוא יסרב להתייצב
כל עוד זה לא מלווה גם בהתחייבות בכתב לראיון On record אחכ
ליאור | 29/08/2016 18:03
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
בן-כספית התפרסם כשקרן פטולוגי בעבר-אז מה נשתנה?
ביבי ובן-כספית שנייהם סופר שקרנים.יהיה פסטיבל.
ריטה | 31/08/2016 11:56
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
ולהפסיד את ההצגה הכי הטובה בעיר ???
נתניהו כורה לעצמו את הקבר שלו וכספית או כל אחד אחר היה רוצה לצפות בזה... I Know I am
קיסרון | 30/08/2016 17:08
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו רק לא ביבי פושע אוסלו, 25/12/14 22:04 ולמחרת כשניצח
לפיד: נתניהו סוגר חשבון אישי עם ערוץ הלחצים שהופעלו על ערוץ 10 ערב השידור ולאחריו; המתקפה האישית על כותב שורות אלה וגם שיחה אחת, תמוהה למדי, שהתקבלה השבוע ממשרד המבקר — כך נקברה הפרשה שהיתה יכולה לחסל את הקריירה הפוליטית של נתניהו הודה וינשטיין. קבר את הדוח... יהודה וינשטיין, על "בדיקת" תחקיר "ביביטורס". בדיקה — לא חקירה, חלילה. בכל זאת, ראש ממשלה. וינשטיין עשה זאת בחוסר רצון בולט. מבקר המדינה העביר לו חומרים שלדעתו הריחו מפלילים. ליועץ לא היתה ברירה. הקצין שדיברתי איתו היה מעורב ב"בדיקה זכרתי היטב שמוטי גילת העביר למשטרה ממצאים בפרשת עמדי וההובלות עוד לפני פרסום התחקיר שלו ב–1999 חקירה פלילית נגד בנימין נתניהו ורעייתו (התיק נסגר בסוף ספטמבר 2000). תחקירי "ביביטורס" בתוכנית "המקור" בערוץ 10, נתניהו רדף אותי, ניסה להביא לפיטורי והכי גרוע, עשה את המוות לערוץ 10. בכירים בליכוד, שדיברו עם נתניהו, לחשו לי באוזן שזה הכל בגללי, שאי אפשר לדבר איתו על ערוץ 10 בכלל, שהוא מונחה מטרה. לכן הרגשתי שמותר לי, שבמקרה הייחודי הזה אני יכול ליזום שיחה עם המשטרה. 25.05.2016 07:00 רביב דרוקר "תשמע", אמרתי לקצין, "אתה יודע שאין ל
שירה | 31/08/2016 11:55
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
מה עם רביב דרוקר?
מה עם רביב דרוקר ועם יגאל סרנה? האם הם יפגשו ?
מה עם רביב דרוקר? | 29/08/2016 16:41
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
ביבי הוא סוכן מס. 2804 CFRב- . Council of Foreign Relations -CFR ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ
False Passport, Money Laundering Via Panama Account לפיד: נתניהו סוגר חשבון אישי עם ערוץ הלחצים שהופעלו על ערוץ 10 ערב השידור ולאחריו; המתקפה האישית על כותב שורות אלה וגם שיחה אחת, תמוהה למדי, שהתקבלה השבוע ממשרד המבקר — כך נקברה הפרשה שהיתה יכולה לחסל את הקריירה הפוליטית של נתניהו הודה וינשטיין. קבר את הדוח... יהודה וינשטיין, על "בדיקת" תחקיר "ביביטורס". בדיקה — לא חקירה, חלילה. בכל זאת, ראש ממשלה. וינשטיין עשה זאת בחוסר רצון בולט. מבקר המדינה העביר לו חומרים שלדעתו הריחו מפלילים. ליועץ לא היתה ברירה. הקצין שדיברתי איתו היה מעורב ב"בדיקה זכרתי היטב שמוטי גילת העביר למשטרה ממצאים בפרשת עמדי וההובלות עוד לפני פרסום התחקיר שלו ב–1999 חקירה פלילית נגד בנימין נתניהו ורעייתו (התיק נסגר בסוף ספטמבר 2000). תחקירי "ביביטורס" בתוכנית "המקור" בערוץ 10, נתניהו רדף אותי, ניסה להביא לפיטורי והכי גרוע, עשה את המוות לערוץ 10. בכירים בליכוד, שדיברו עם נתניהו, לחשו לי באוזן שזה הכל בגללי, שאי אפשר לדבר איתו על ערוץ 10 בכלל, שהוא מונחה מטרה. לכן הרגשתי שמותר לי, שבמקרה הייחודי הזה אני יכול ליזום שיחה עם המשטרה. 25.05.2016
שירה | 31/08/2016 11:52
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
כן כן, שיבוא, נראה אותו (ל"ת)
ביבי | 29/08/2016 17:02
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
להב 433. חוקרי המשטרה זימנו לעדות עובדת נוספת בלשכת ראש הממשלה שעסקה בקשרי נתניהו עם תורמים אמריקאים
תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה, תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה. פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על שהובא בפניו, שעיקרו: כספים וטובות הנאה שקיבלו נתניהו ורעייתו בשנים 2003-2000 מאיש העסקים ארנו מימרן, מנדל-בלאט:אין מספיק "חומר" לפתיחת חקירה באזהרה ...של ראש הממשלה... מנדלבליט שיבש החקירה בפרשת הרפז; הדליף לאשכנזי ווינר מידע שקיבל כפצ"ר 24/07/2016 | יואב יצחק | תחקירים
שירה | 31/08/2016 11:44
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
מנהל פרויקטים... יהושע TBWA המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת יחידת א... סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מפיק/ה ומנהל/ת... סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מעצב/ת פרינט סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה