תקשורת ומדיה

קול ברמה יסגור הפער מקול חי? TGI חרדי יפורסם בשבוע הבא

הסקר שמחירון הפרסום בישראל מתבסס בין היתר עליו, יפורסם ביום שני הקרוב, כאשר במוקד המאבק בין 2 תחנות הרדיו החרדיות, והקרב העיקש של היומונים
אלכסנדר כץ |  1
סקר TGI למגזר החרדי יפורסם ביום שני הקרוב. במוקד העניין: תחנות הרדיו החרדיות קול חי וקול ברמה, שנאבקות על הבכורה, וכמובן שיומונים החרדיים. 
מאגר המידע TGI חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה. המאגרים נמצאים בשימוש אצל למעלה מ-30 משרדי פרסום וחברות לתכנון מדיה בישראל, אצל מפרסמים ובעלי מדיה רבים. המאגרים הינם כלי עבודה יומיומיים ומחייבים של תעשיית הפרסום והשיווק.
ב-2 הסקרים האחרונים נטלה תחנת קול חי את ההובלה לאחר שנים שקול ברמה הובילה מבחינת החשיפה. בסקר האחרון החשיפה לקול חי עמדה על 32.9% מול 24.7% לקול ברמה. בסקר חצי שנה לפני כן הצליחה קול חי לעקוף את קול ברמה ב-0.2% - בטווח הטעות הסטטיסטית, אבל לאחר שנים של הובלה ברורה לקול ברמה. 
בפרינט נבדוק מה קורה עם 4 היומונים - יתד נאמן, המודיע, המודיע והמבשר. יתד מוביל בחשיפה ע0 21.5% בסקר לפני כחצי שנה, ועדיין מדובר על נתונים נמוכים בהרבה מאלה שהיו לפני שנים. הפלס, "הילד הרע" של התקשורת החרדית, רשם בסקר האחרון נתון גבוה של 15.5%. מעניין מה יקרה הפעם?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תלוי מי שילם יותר (ל"ת)
    אברהם 09/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור