תקשורת ומדיה

פינוי עמונה: אז למה המערכות נפלו - ושלחו פושים שגויים

דוברות ביהמ"ש שיגרה למערכות החלטה של בג"צ לקבל בקשת יש דין לדחות מתן תשובתו ליום א'. ב-ynet שיגרו פוש על קבלת עמדת המדינה לדחות פינוי עמונה, חדשות 2 ו-וואלה נפלו גם כן
אלכסנדר כץ | 
מערכות התקשורת השונות שלחו הבוקר (יום ה') פושים מוטעים בפרשת עמונה, על פיהם "בג"צ קיבל בקשת המדינה לדחות את פינוי עמונה ב-7 חודשים". הסיבה לטעות, היא קריאה ופירוש לא נכונים של הודעת דוברות בתי המשפט.
הבוקר הפיצה דוברות בתי המשפט החלטה של בית המשפט לבקשה של ארגון יש דין לדחות את מתן תשובתו ליום ראשון הקרוב, לאחר שהגורמים השונים התבקשו לתת תשובה עד היום בצהריים. בית המשפט נעתר לבקשה זו.
הראשון לשלוח את הפוש היה ynet, שציין כי "בג"צ נענה לבקשת המדינה לדחות את פינוי עמונה". דקות לאחר מכן גם חדשות 2 שלחה פוש ללא כתבה, ואחרי עוד כמה דקות וואלה, שהוסיף את הכיתוב "דרמה בבג"צ". כאמור, לא זו הייתה ההחלטה, ובין הגופים שלא נפלו, אפשר למנות את אתר הארץ, ערוץ 7 וערוץ 10.
לדברי גורם המכיר את הפרטים, "טעות כזו לא הייתה מתרחשת אצל כתבי שטחים, אז כנראה שמדובר בהודעות שהתקבלו במערכות, והדסק או כתבים שלא עוסקים ביום יום בשטחים, אחראים על הפושים האלה". 
בחדשות 2 סירבו להגיב. מוואלה ו-ynet לא התקבלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה