תקשורת ומדיה

'קו מנחה' מאריכה את השותפות עם טאבולה בשנתיים נוספות

אחרי שנתיים של שיתוף פעולה, החליטה הקבוצה המחזיקה בביזפורטל, תפוז ואייס, להאריך בשנתיים נוספות את ההסכם עם חברת המלצות התוכן
כתבי אייס | 
טאבולה (צילום לוגו)
קבוצת קו מנחה החליטה להמשיך את שיתוף הפעולה עם חברת טאבולה בשנתיים נוספות. זהו צעד נוסף בשיתוף פעולה משמעותי בין קו מנחה, קבוצת אספקת שירותי המידע המובילה בישראל המחזיקה בין היתר באתרים ביזפורטל, תפוז ואייס, לבין חברת המלצות התוכן טאבולה.
טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן מהגדולות בעולם. החברה מספקת 300 מיליארד המלצות תוכן ל-750 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם MSN, CBS,USA TODAY, AOL, Business Insider,, and The Weather Channel וואלה, גלובס, ספורט 5 ועוד. בסקר שנעשה בחודש מארס האחרון על ידי חברת קומסקור, נקבע כי טאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם.
"קבוצת קו מנחה עובדת כקבוצה באופן בלעדי עם טאבולה בשנתיים האחרונות והיא מאד מרוצה, ולכן נראה לנו אך טבעי, הגיוני ונכון עסקית להאריך את העסקה לעוד שנתיים", מסרה ליטל צדוק-זיו, סמנכ"ל המדיה בקו מנחה.
שיתוף הפעולה עם קבוצת קו מנחה הניב תוצאות מדהימות בשנה החולפת", אומר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "זה פשוט תענוג לעבוד עם שותף כמותם. בשנתיים האחרונות בנינו מערכת יחסים אמיצה שהביאה לשימוש רחב בפלטפורמה הרחבה של טאבולה, כמו גם בשיתוף פעולה בזירת המדיה, החדשנות, התאמה אישית (פרסונליזציה) והבנה של חוויית משתמש באתר".
אלירן בן יהודה, מנהל פעילות טאבולה ישראל הוסיף: "אנו גאים לעבוד עם צוות מקצועי, שיודע לקרוא נכון את השוק ומטמיע יכולות חדשניות לטובת הקוראים שלו תוך שימוש בטכנולוגיה ובפלטפורמה של טאבולה. הבחירה של קבוצת קו מנחה, להמשיך את ההתקשרות עמנו היא לא דבר מובן מאליו בשוק תחרותי, ואנחנו מודים ומברכים על ההחלטה. טאבולה ישראל תמשיך להעניק ללקוחותיה שירות, רווחיות וכמובן תוכן איכותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה