תקשורת ומדיה

שלום קיטל מצטרף לתאגיד 'כאן'; יגיש תכניות ברשת ב'

קיטל יגיש תכניות אקטואליה ברשת ב', אחרי שאת הקריירה המקצועית שלו התחיל בקול ישראל, לפני שעבר ל'חדשות 2'. גם ירון אנוש יעבור לתאגיד השידור עם תכניותו 'קול שישי'
אלכסנדר כץ |  2
האסטרטג החדש של מפלגת העבודה, שלום קיטל (יח"צ) (צילום יח"צ)
איש התקשורת הוותיק שלום קיטל מצטרף לתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן ויגיש תכניות אקטואליה ברשת ב' החדשה. כיום מגיש קיטל את התכנית קריאה שלישית בערוץ הכנסת ועורך סדרה דוקומנטרית בשם 'הדיפלומטים' לערוץ 1.
את דרכו המקצועית החל בקול ישראל בתפקידים שונים, בהם כתב מדיני ושליח הרדיו בוושינגטון. בהמשך הגיש תכניות אקטואליה שונות, בהן 'עושים עניין' עם גבי גזית. תפקידו האחרון ברשות היה מנהל חטיבת החדשות.
בשנת 1993 היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2, וכעבור שנתיים מונה למנכ"ל החברה, ושימש בתפקיד עד 2007. ב-2001 היה בין מנסחי אמנת כנרת השואפת ליצירת מכנה משותף בין הזרמים בישראל ומוכר כמי שפועל לקרב בין חלקיה השונים של החברה הישראלית. ב-2007 קיבל פרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים בתל אביב. בשנים האחרונות היה מנהל התוכן של כנס אילת לעיתונות, וב-2013 שימש כיועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה לפני הבחירות.
"אני שמח להצטרף לתאגיד השידור הישראלי ומקווה לעשות כמיטב יכולתי לתרום לשיח מקצועי הוגן ומגוון", מסר שלום קיטל בהודעה שפרסם התאגיד. "את דרכי המקצועית התחלתי בשידורי קול ישראל וזו עבורי זכות גדולה לשוב ולעסוק באהבתי הראשונה".
מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי אמר כי "לצד עשייתו הניהולית הרבה בתקשורת, קיטל הוא קודם כל איש רדיו ותיק ומצוין. אין ספק שכישוריו וניסיונו העיתונאי העצום יתרמו רבות לשידוריה של רשת ב' החדשה".
מצטרף נוסף לתאגיד הוא ירון אנוש, שימשיך להגיש ברשת ב' החדשה את תכניתו 'קול שישי' המשודרת זו השנה ה-25 ברשת ב'. אנוש נמנה על המגישים הוותיקים והמוכרים ברדיו הישראלי ובעברו שימש כמגיש, כתב ועורך בשלל תכניות בקול ישראל. בנוסף, יזם וחידש את שידור 'המדור לחיפוש קרובים' ברדיו.
אנוש שימש יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, היה חבר בהנהלת מועצת העיתונות ובהנהלת הפדרציה העולמית של העיתונאים. כיום הוא בעל חברת הפקות לתכני תקשורת ומופעים ובמקביל לעיסוקיו ממשיך לערוך ולהגיש את תכניתו השבועית 'קול שישי'.
עומר בן-רובי: "אנוש הוא איש רדיו מהמעלה הראשונה, וקולו החם הוא אחד מהמזוהים ביותר עם השידור הציבורי בכלל ועם תכניות יום השישי בפרט. גם אני נהגתי להאזין לתכניתו באדיקות במשך שנים, ואני שמח מאוד שהיא תמשיך להיות משודרת גם ברשת ב' החדשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלום קיטל ראיין ׳מומחית׳? בקשר למגנומטרים שמופעלים בהר הבית
    דורית אורן. ק. טבעון 07/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדו שיח ביניהם נשמע הזוי ומוזר. אפילו מטריד. ה׳מומחית׳? אמרה למה לא נכון להפעיל את המיכשור לאיתור נשק חבלני. לא נאמרו, עד כמה שהאזנתי, המילים האמיתיות, שהעבריינים, תושבי ישראל, הרגו ופצעו שוטרים. שהוצבו שם בתנאי הלחץ, הקושי והחום, לשמור על הביטחון עבור כולם. תודה לשוטרי ארצנו. הלב נמצא עם משפחות ההרוגים. מתסכל לשמוע התקשקשויות/דברת מהצד, בסביבת מזגן
    סגור
  • 1.
    מצטרפים לתאגיד
    מבפנים 12/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יקום ולא יהיה. אחרי שארדן השחצן ולפיד הקברן חיסלו את רשות השידור ביטן הליצן מחסל את התאגיד. כולם בשליחות נתניהו שאינו מעוניין בשידור ציבורי כלל וכלל.
    סגור