תקשורת ומדיה

עוה"ד של וינטר: "אין לי הוכחה שדרוקר ניסה למנוע קידומו"

עורך דינו של וינטר: "לבקשת חדשות 10 אני מבהיר, כי לא טענתי בשידור בגלי-צה"ל שיש לי ידיעה או הוכחה כי מר רביב דרוקר ניסה למנוע את קידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי, ואינני טוען כך גם היום"
משה בנימין |  1
שבועיים לאחר סערת תא"ל עופר וינטר ורביב דרוקר בגלי-צה"ל - פרקליטו של הקצין עו"ד עודד סבוראי מפרסם הבהרה לבקשת חדשות 10.
עורך דינו של וינטר כותב במכתבו לחדשות 10: "לבקשת חדשות 10 אני מבהיר, כי לא טענתי בשידור בגלי-צה"ל שיש לי ידיעה או הוכחה כי מר רביב דרוקר ניסה למנוע את קידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי, ואינני טוען כך גם היום". המכתב שוגר לחדשות 10, מערכת "המקור" ולרביב דרוקר.
כזכור, בתחילת החודש פורסם בתכנית הרדיו של אראל סג"ל כי במסגרת תחקיר של תכנית 'המקור' שלח העיתונאי רביב דרוקר חייל לשעבר של וינטר כדי להקליט את הקצין, במטרה להשיג ראיות כנגדו בגין הוראות שאינן חוקיות אותן לכאורה הורה לחייליו לבצע במסגרת הפעילות הצבאית. בחדשות 10 טענו כי הדברים שהושמעו בתכנית הם שקריים ומהווים ניסיון בוטה לפגוע באמינותו של דרוקר. על רקע זה, שלחה חדשות 10 לגל"צ מכתב התרעה לפני תביעה
מחדשות 10 נמסר כי היא "מודה לעו"ד סבוראי על הבהרה זו, ומעריכה את הגינותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגינות מאוחרת"
    מינה 12/2016/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לקח לך קצת זמן להגיב... קודם הנחת לרפש שהעלה ראה"מ להתרומם לאוויר ולפגוע באמינותו של דרוקר, וראה"מ אכן "הזדעזע" אנושות וכמובן הטיל ספק ביושרתו והגינותו של דרוקר המחפש כידוע קורבנות חפים מפשע , כמו ראה"מוכמו אשתו. ומשנרגעה הסערה והתחלפה באחרת , אתה מבהיר שלא התכוונת . אבל הכתם כבר נדבק. וידיך מלוכלכות. יושרה זה לא הצד החזק שלך. גם הגינות לא.
    סגור