תקשורת ומדיה

פורבס ישראל חתם על הסכם שיתוף פעולה עם טאבולה

כתבי אייס | 
פורבס ישראל (צילום סריקה)
אתר פורבס ישראל אונליין  וחברת המלצות התוכן טאבולה חתמו על הסכם שיתוף פעולה מכריזים על שיתוף פעולה ראשון. טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן מהמובילות בעולם, המספקת 360 מיליארד המלצות תוכן לכמיליארד משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם MSN, CBS,USA TODAY, AOL, Business Insider,, and The Weather Channel וואלה! NEWS, גלובס, ספורט5.
Forbes.co.il, בשיתוף האתר הבינ"ל של פורבס, מציע תכנים מקומיים וגלובליים בתחומי ההשקעות, הפיננסים, הנדלן, הרכב והלייף סטייל. כמו כן הוא מפרסם מחקרים ודירוגים מקומיים לצד הדירוגים הבינ"ל של פורבס ארה"ב.
"כחלק מהאסטרטגיה של פורבס ישראל, שמנו דגש על צמיחת  זרוע הדיגיטל של  המגזין", מסר העורך הראשי של פורבס ישראל דרור שאייר. "יחד עם טאבולה בחנו דרכים לשיתוף פעולה לפיתוח האתר. אנו רואים בטאבולה שותף משמעותי לצמיחתנו בישראל".
"שיתוף הפעולה עם פורבס והטמעת הפלטפורמה החדשה של טאבולה, תעניק לגולשים של פורבס שיפור חווית התכנים שהם צורכים ותאפשר להם לגלות תכנים איכותיים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "אני מתרגש לעבוד עם מותג בינלאומי חזק כמו פורבס, יחד עם בעלי פורבס ישראל ניר ברזילי ורפי רוזנפלד ועם צוות פורבס בשנים הקרובות על הבאת יכולות חדשות לשוק בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה