תקשורת ומדיה

שפ"מ לא מוותרת: עתרה נגד מכרז הפרסום בתאגיד 'כאן'

חודש וחצי לאחר תום מכרז הפרסום של תאגיד השידור הישראלי החדש, אברהם פרחי עתר לבג"צ כנגד ההליך המכרזי של התאגיד וזכיית טרגט ספירט
משה בנימין | 
מנכ"ל תאגיד השידור 'כאן' אלדד קובלנץ (צילום יצחק הררי, דוברות הכנסת)
אברהם פרחי, בעליה של חברת שפ"מ - שירותי פרסום מאוחדים שניהלה את זיכיון הפרסום של רשות השידור ב-2 העשורים האחרונים לא מוותר בקלות. לאחר שהתמודד יחד עם עוד 3 גופים על זיכיון הפרסום של תאגיד השידור החדש כאן והפסיד, הגיש הבוקר (יום ב') פרחי עתירה מנהלית נגד ההליך המכרזי של התאגיד בטענה שהזוכה, חברת טרגט ספירט, אינה יכולה לטפל בכל היקף פעילות הפרסום, בכל הפלטפורמות השונות מסיבות של ניגוד אינטרסים.
לטענת פרחי, הבעיה נעוצה בכך שחברת טרגט מרקט, חברת האם של הקבוצה הזוכה במכרז עוסקת בקד"מ והפקת אירועים, ומשכך מנהלת מגעים מסחריים עם מפרסמים ולקוחות רבים - מצב שיכול להוביל לניגוד עניינים. 
מכרז הפרסום של התאגיד הוא למשך שנתיים עם אפשרות להארכה של עד 3 שנים נוספות, ובמסגרתו יטופל כל מערך המכירות של אמצעי הפרסום של התאגיד: פרסום ברדיו, תשדירי שירות וחסויות בטלוויזיה. החברות הנוספות שהתמודדו במכרז הן קבוצת בני מנשה מבעלי ארומה מיוזיק ואיירובוט. 
אורי נצר שעומד בראש הקבוצה הזוכה במכרז שימש בעבר כמנכ"ל חברת שילוט החוצות רפיד, למשך עשור בין 2003 ל-2013. בנוסף שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק ומכירות בעיתון TheMarker
אברהם פרחי אישר לאייס כי הגיש הבוקר עתירה לבית המשפט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה