תקשורת ומדיה

מועצת העיתונות נגד נתניהו: "השיח עלול להביא להסתה"

מועצת העיתונות מגיבה למתקפת ראש הממשלה על דנה ויס ו"התקשורת השמאלנית" שלדבריו מייצרת "fake news" מדי ערב
משה בנימין |  2
בנימין נתניהו (צילום דניאל בר-און)
הנתק בין ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לתקשורת בישראל רשם השבוע פרק נוסף לאחר שזה תקף ביום שבת האחרון את אשת התקשורת דנה ויס ו"התקשורת השמאלנית" לדבריו המייצרת "fake news". הבוקר (יום ג') נדרשה מועצת העיתונות לסוגיה והגיבה למתקפת רה"מ בגינוי: "מועצת העיתונות מגנה בתוקף את התקפותיו החוזרות  ונשנות של ראש הממשלה על התקשורת, כתחליף למענה לביקורת לגיטימית".
מועצת העיתונות הישראלית הוסיפה עוד וציינה, כי "הניסיונות לקעקע את אמינותם של העיתונאים, מאיימים על חופש הביטוי והדעה בישראל. ביטויים כמו ״תקשורת בולשביקית״ הינם פוגעניים ואין להם מקום בשיח הציבורי. מועצת העיתונות קוראת לראש הממשלה לנהל שיח מקצועי ולא שיח שעלול להביא להסתה והשתקה של התקשורת".
כזכור, ביום שבת האחרון כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו: "דנה וויס חשפה הערב בלי משים את שיטת הלחצים של התקשורת השמאלנית שקובעת את גבולות הגזרה ליועמ״ש והפרקליטות: ״אי אפשר לסגור תיק כזה מבחינה ציבורית״ - גם אם אין עבירה! שמעתם אבסורד כזה? מנסים להפעיל לחץ ציבורי חסר בושה כדי למנוע את סגירת התיק בכל מחיר. ובכלל, בשם איזה ציבור הם מדברים? התקשורת השמאלנית בערוץ 2 ובערוץ 10 מייצגת את הציבור בערך כמו שאמנון אברמוביץ׳ מייצג את היישוב היהודי בחברון. בכל ערב ב-8:00 משדרים תעמולת הסתה שקרית ומגמתית נגדי, במטרה לבצע הפיכה שלטונית ללא בחירות. כל ערב מייצרים כאן fake news. בהתחלה מביאים את 1000, אחר-כך עוברים ל-2000, אח״כ ממשיכים ל-3000, וכן הלאה. לא ניתן להם. הם לא יצליחו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביקורת בלי שיניים
    דוקטור פפר 02/2017/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לאסוף את הביטויים מהחודשים האחרונים וללכת איתם ליועץ המשפטי, מועצת העיתונות מוציאה הודעת גינוי. ואוו. ראש הממשלה בטח יפסיק לאלתר לתקוף את התקשורת, ויזהר מעתה בדבריו... זו פשוט בדיחה. ההסתה הזאת פלילית, סדין אדום, והיה ראוי שהתקשורת תגיב חזרה בכלים שיש לרשותה ובעוצמה הראויה.
    סגור
  • 1.
    ההסתה כמסך עשן
    סיירוס 02/2017/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצער מאוד שביבי מסית בקצב שאיפות העשן מה סיגר המהביל שקיבל חינם אין כסף מ״חבר״ .מה נשאר לאדם שיודע שהעובדות המתפרסמות נכונות ברובם,פשוט לשלוח פצצות עשן בדמוי הסתה ,תוקפים אותי הורסים אותי על משקל ״אכלו לי״ .כל עוד ולא יתן את גרסותיו המלאות מול עיתונאים שיכולים לשאול שאלות מצב הסתה מצידו יימשך .מרויח זמן אישית אך ציבורית הוא מפסיד בגדול .האמת תמיד מנצחת בגדול
    סגור