מדיה

ערב 10: 'בייבי בום' עקפה את ה-6:1 המטורף של ברצלונה

'בייבי בום' זינקה מ-12% בהשקה ל-15.6% אתמול. במשחק ששודר ב'רשת' צפו 13.8%, ועוד 4.1% בצפו בו ב-HD בערוץ הספורט. קידום 'אוטו אוכל' הוביל את הערב עם 19.8%
אלכסנדר כץ | 
בייבי בום (צילום אוהד רומנו)
ה-6:1 המטורף של ברצלונה על פ.ס.ז' הצרפתית במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות, הניב רק 13.8% בזכיינית רשת, שרכשה את זכויות השידור מערוץ הספורט. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בבוקר, עולה כי למרות הדרמה בכדורגל, הערב היה של בייבי בום (ערוץ 10), שניצחה את הערב עם 15.6%, התחזקות של 3.5 נקודות ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר - אז רשם 12% בלבד.
אגב, הערוץ ה-HD של ערוץ הספורט, קיבל המשחק של ברצלונה נגד פ.ס.ז' 4.1%, ובסך הכל צפו בו כמעט 18%. 
התכנית לקידום השקתה של אוטו אוכל (רשת, ערוץ 2), ששודרה בין מהדורת החדשות לבין המשחק, קיבלה 19.8%. קדם המשחק (רשת, ערוץ 2) ניפק 14.2%, והסיכום - 11.1%. 
הסדרה שוורץ (ערוץ 10) של ליטל שוורץ, קיבלה 11.1%, גם כן התחזקות ביחס לשבוע שעבר. 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 7.6%, ו'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) רשמה 5.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.4%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' 7.1%. 
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 18.75 מול 10.2% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.4%. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה