תקשורת ומדיה

לקראת שישי כלה: מעתה גם לאתר mako יש ערוץ יהדות

בתום שנתיים של מו"מ ולאחר שנה של עבודה, הושק mako יהדות שיופעל ע"י תכלת תקשורת. את הערוץ תערוך מוריה קור, והוא יתבסס על מגזיני הקבוצה, לצד תכניים יעודיים למדור
אלכסנדר כץ |  1
mako יהדות (צילום מסך)
גם לאתר mako יש מהשבוע ערוץ יהדות, שאמנם יתחרה בערוצים הוותיקים יותר של ynet ו-NRG, אבל גם אמור לפנות לקהלים רחבים יותר. את הערוץ תפעיל חברת תכלת תקשורת, ותערוך אותו מוריה קור.
הערוץ ישלב בתוכו תכנים של מגזיני תכלת תקשורת, בין היתר של נשיונל ג'יאוגרפיק, אותיות, נשים, דרך האוכל ונשים TEENS, לצד תכניים יעודיים עבור mako יהדות. הערוץ יכלול בין היתר תכני לייף סטייל, אופנה, תיירות, ברנז'ה ועוד, המתממשקים לעולם היהדות. איך זה יקרה? למשל אייטם על מסעדות ובתי מלון כשרים לחופשות בחו"ל, או אופנה צנועה יותר. 
ב-mako ביקשו כבר לפני כשנתיים לפנות לקהלים רחבים יותר, ולצאת מהבועה השמאלית חילונית תל אביבית. באותה עת נוצר קשר בין מנכ"ל mako אורי רוזן לתכלת תקשורת, ובשנה האחרונה קיימו מנכ"לית תכלת תקשורת שרון כהן, יחד עם מנהל הפיתוח העסקי לירון יחזקאל, את המגעים מול רוזן, עד לגיבוש הקונספט ועליית הערוץ לאוויר אתמול (יום ד'). 
לצד קור, המשמשת במקביל כמנהלת מחלקת תרבות יהודית בערוץ 1, ומגישה תכנית בגל"צ, יכתבו בערוץ היהדות החדש שורת פרילנסרים, אבל לא נראה כי בשלב הזה יהיו בו כתבים קבועים. 
תגיות mako יהדות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע זמן לשון
    סרג' 08/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הגיע זמן לשון" תכנתו של אביה אבשלום קור לפני 30 שנה זו הרמה שמוריה מסוגלת להגיע אליה
    סגור