תקשורת ומדיה

עורכת התוכן של גרייט דיגיטל - כתבת גלובס לשעבר נועה פרג

פרג עזבה לפני כשנתיים את גלובס לאחר 8 שנים של סיקור אינטרנט, דיגיטל והיי-טק. כעת היא תהיה עורכת התוכן הראשית במחלקת התוכן של גרייט
אלכסנדר כץ |  3
נועה פרג (צילום יח"צ)
נועה פרג מצטרפת למשרד הפרסום גרייט דיגיטל בתפקיד עורכת תוכן ראשית. במסגרת התפקיד תצטרף פרג למחלקת התוכן של גרייט, במקביל למנהל התוכן אליאב מנדלסון, ותהיה אחראית על הרחבת פעילותה של מחלקת התוכן והשלמת הסינרגיה בין התוכן לכלל הפלטפורמות הדיגיטליות.
מחלקת התוכן של גרייט הוקמה לפני 3 שנים לצד צוות הקריאייטיב של המשרד. המחלקה מונה כ-8 אנשי צוות הכוללים אנשי ארט, צלמי סטילס ווידאו, אנשי פיתוח תוכן ועוד, שמפיקים, מצלמים ועורכים תכנים במגוון פורמטים דיגיטליים בסטודיו In House.
לפרג עבר עשיר כאשת תוכן, והיא שימשה בתפקידי עריכה וכתיבה שונים בגלובס במשך 8 שנים. בין היתר הייתה כתבת האינטרנט, הפרסום הדיגיטלי וההיי-טק של העיתון המודפס, ולאחר מכן הקימה וניהלה את הבלוג הטכנולוגי של גלובס FEEDER, שלאחר תכנית ההתייעלות של סוף 2015, נסגר. היא עצמה עזבה את העיתון במהלך 2015.
נועה פרג מסרה כי "לאחר שנים נהדרות בעיתונות המודפסת והדיגיטלית וחופשת לידה ארוכה, הרגשתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולחזור לעשייה. תוכן הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום, ולתכנים איכותיים יש מקום נכבד והכרחי בכל אסטרטגיה שיווקית. אני מודה על האמון שניתן בי, ומקווה שביחד נגיע להישגים מרשימים".
גיא סעד, מנכ"ל גרייט: "אנו גאים על הצטרפותה של נועה למשפחת גרייט. הניסיון האדיר של נועה בתחום התוכן מתווסף לשורה ארוכה של מהלכים שנעשו לאורך השנים האחרונות לבניית יכולות פיתוח והפקת תוכן In-House. יכולות היצירה של תוכן איכותי, קריאטיבי ומהיר הפכו לקריטיות בניהול ערוצים דיגיטליים, ואנו בטוחים שתרומתה של נועה כאשת מקצוע ותיקה ומנוסה בעולמות תוכן מגוונים תתרום לנו וללקוחותינו רבות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אליאב ונועה נשמע חיבור מושלם
    ירון 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לחמודים!
    סגור
  • 2.
    ברכות לנועה המוכשרת
    אופיר 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכות לנועה המוכשרת
    סגור
  • 1.
    נועה בחורה מוכשרת מאוד. בהצלחה. (ל"ת)
    מרגלית 03/2017/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור